Zo...ik ben met 75% op beide tests een keiharde fundi. Ben nu bezig met het oprichten van een militant christelijke beweging, want volgens de test is het opleggen van mijn mening aan anderen mijn hobby.

Funditest 71%

Fundamentalisme 65% Fundi Light
U bent zeker geen geharnaste fundamentalist. Maar als u eerlijk bent, dan weet u dat u aan de buitenkant wel tolerant lijkt, maar vanbinnen wel erg overtuigd bent van uw eigen gelijk.

Religieus fundamentalisme 87% Doorgewinterde Fundamentalist
U bent de prototypische religieuze fundamentalist. Uw opvattingen zijn godsdienstig en u gunt anderen weinig ruimte voor een afwijkende visie. Het liefst legt u uw overtuiging op aan iedereen

Wat zaten er ongenuanceerde vragen tussen zeg..

smartie schreef: U bent de prototypische religieuze fundamentalist. Uw opvattingen zijn godsdienstig en u gunt anderen weinig ruimte voor een afwijkende visie. Het liefst legt u uw overtuiging op aan iedereen

Dat had ik je ook wel kunnen vertellen ;)

Fundamentalisme 70% Fundi Light
U bent zeker geen geharnaste fundamentalist. Maar als u eerlijk bent, dan weet u dat u aan de buitenkant wel tolerant lijkt, maar vanbinnen wel erg overtuigd bent van uw eigen gelijk.

Religieus fundamentalisme 50% Fundi Light
Hoewel u enigszins gematigd bent in uw denken, bent u nog steeds een religieuze fundamentalist. U vindt dat anderen hun eigen overtuiging mogen hebben, maar u houdt tegen de stroom in vast aan uw eigen religieuze opvattingen

Ik ben het eens met Elsa. Niet heel erg genuanceerd,,,
Ik ben 65 % fundamentalist. Yeah, right........En homo's moeten terug de kast in.
Welk leuke test trouwens.

Henderi, kan ik mij bij deze aanmelden? :)

Ik ben net als bijna alle vorige posters slechts Fundi Light, lekker doorsnee, hmmm...
Echter, net als amica Holsappel ben ik schijnbaar een doorgewinterde religieus fundamentalist. Nah, hoezo overdreven! Ik gun anderen best ruimte voor hun visie... ongeveer zoveel ruimte als mijn kleine kamer :unschuldig:

Het lot dwingt mij me dan maar aan te sluiten bij de Militant Christelijke Partij. Voorzitter Henderi, lead the way!