Dijkio

Beste GSV'ers,

Drie aspirant-studenten/aspirant-GSV leden uit regio Amersfoort zijn op zoek naar een plekje in Groningen waar zij vanaf augustus ('t liefst met z'n 3-en) terecht zouden kunnen. Is er vanuit de GSV toevallig een meesterbrein die nog wel een ideetje voor ons heeft?

Bvd!

Guillaume
Alwin
Mark

N.B. Steendam

Misschien dat de Senaat contact op kan nemen met Patrimonium voor een vinkhuizenflatje?

Ik heb van een van mijn vrienden vernomen dat onze Patrimonium formulieren vandaag op de bus gaan, maar alle hulp is uiteraard welkom!

Dijkio schreef: Beste GSV'ers, een meesterbrein die nog wel een ideetje voor ons heeft? Bvd! Guillaume Alwin Mark

Ik zou zeggen take a look at !

Dijkio schreef: Guillaume

Patrimonium wil vast wel iemand met zo'n toffe naam in één van haar appartementen.

HT schreef: Patrimonium wil vast wel iemand met zo'n toffe naam in één van haar appartementen.

Hebben die vrienden van die jongen met die toffe naam ook nog een beetje kans daar dan?
Christelijkwonen.nl blijkt tot nu toe nog niet zo'n succes, veelal bij gezinnen in, of in een zeker oord genaamd "Hurdegaryp" ('maar' 39 minuten met ov verwijderd van Grunn')

Dijkio schreef: Christelijkwonen.nl blijkt tot nu toe nog niet zo'n succes

Roel, verklaar je nader...

AssessorJoost
Dijkio schreef: Christelijkwonen.nl blijkt tot nu toe nog niet zo'n succes, veelal bij gezinnen in, of in een zeker oord genaamd "Hurdegaryp" ('maar' 39 minuten met ov verwijderd van Grunn')

zeer goed bereikbaar met de trein!

Laat ik dan maar zeggen dat ik toch op z'n minst in de PROVINCIE wil wonen waar ik studeer! Maar bedankt voor het meedenken Dik

edit
Nog andere suggesties trouwens?