Xander

Dag lieve GSV'ers,

Komende donderdag valt onze soosavond op koninginnenacht en daarom hebben wij als VGSE in overleg met de GSV-Senaat besloten dat soos donderdag 29-4-2010 niet open zal zijn.

Let op; het verkiezingsdebat gaat wel door.

Ben je het niet eens met de gang van zaken, en wil je dat soos toch open gaat? Regel sooscies en laat het aan mij weten dan regel ik graag wat.

Groetjes en tot in de stad allemaal,

Xander
namens VGSE-THANOL

Webcie; sticky tot donderdag?

xx

Waarom? En dan bedoel ik waarom soos dicht?

Ik kan me voorstellen dat je er wel een mededeling van wilt maken, maar dan is je topictitel niet heel informatief. Heb ik eventjes aangepast dus.

Top, bedankt.

Het is een schande. K-nacht begint toch niet voor 01.00 uur...

Eensch. Als je gewoon relakst wilt napraten over het debat met een biertje erbij word je er gewoon uitgemikt?!

inderdaad. ik had best zin in een soosavondje!

PPPPRRREEEMMIIUUMMM

Is er een sidekick nodig? sms of bel maar dan..

Ik bedoel,.. met PREMIUM achter de bar.. is er vast ook een sidekick nodig.

Berend, nu moet je echt stopp'm

Ik zie dat er animo is om na het debat nog even lekker wat te zuipen op soos. Aangezien wij de minste niet zijn zal er dus ongetwijfeld de mogelijkheid zijn om wat te slempen na/tijdens het debat.

Antuma bij deze heb je jezelf dus verplicht erbij te zijn.

Xander schreef: Antuma bij deze heb je jezelf dus verplicht erbij te zijn.

Weet je wel hoe ver soos is? :wink:

Het was gezellig hoor! fijn dat het nog even open was! :) En Antuma, we hebben je wel gemist :-(

Mooi dat het nog een geslaagde avond was :)

Topic kan dicht

Het was een uiterst tsjille soos, tijdelijke sooscies bedank en goed gewerkt, bravo!

Wat is het laatste rondje van de sooscie trouwens een hartelijk fenomeen, mooie mores!

Zekers, mooi avondje.