BerniceSmit

Hoi allemaal!

Na al jullie leuke aanbiedingen van balkons, gangen en fietsschuurtjes, ben ik dan echt op zoek naar een (echte) kamer!

Vanaf juli zou helemaal perfect zijn. Verder heb ik niet veel eisen, maar gezelligheid is altijd fijn!
Mocht je nog iets weten of gehoord hebben, ik hoor het graag!

Groetjes!

Dit topic is even verplaatst naar 'Vraag en Aanbod'. Verder kun je proberen om Dick te overtuigen dat hij toch echt een keer zijn kamernet punten moet cashen en gaan verhuizen, dan mag je wel hiero wonen.

BerniceSmit

En ik gooi hem weer even omhoog, aangezien de verkiezingen van de senaat voorbij zijn.

Het aanbod staat nog steeds!

dusss... zijn jullie toe aan een vrouw in huis, Herman? of ben je er gewoon aan toe om één van je huidige huisgenoten te ditchen?

Laten we even on-topic blijven...

Trap er niet in, ga nooit bij Herman in huis wonen. Hij stuurt je elke dag twee smsjes met de vraag waar je bent, hoe laat je thuis komt en of je een afspraak met hem kan maken wanneer je gaat afwassen. Herman projecteert z'n moedergevoelens op zijn huisgenoten. Razend irritant. Kennelijk heeft hij nu ineens behoefte aan een dochter.

Ondanks dat ik Dick probeer aan te sporen tot een beter leven is hij niet enthousiast genoeg. Je zou denken dat het in één huis wonen met de tofste GSV'er (score van 99/100) je goed zou doen. Toch blijkt de ideale schoonzoon niet zo ideaal te zijn als je op het eerste gezicht zou denken.

Nanne is inderdaad rete-tof. Zullen we nu Herman gewoon weer kapot gaan maken?

BerniceSmit

hahaha, gelukkig heb ik niet mijn complete hoop op jullie flatje gevestigd. Ik zoek wel iets anders en laat jullie fijn door Herman bemoederen.

Je kunt daar in ieder geval wel fijn douchen Bernice...