Ursa

Beste henkies,

ik bied aan: een prachtig GSV-vest (L, bruin)! Hij is nog in goede kwaliteit, maar helaas iets te krap voor mij. Ik zou een geldelijke vergoeding kunnen vragen maar om jullie te stimuleren tot creativiteit mogen jullie zelf iets bedenken.* Dus:

  • Was je er vorig jaar niet bij of vond je dat je te weinig geld had?
  • Ben je eerstejaars en wil je graag ergens vóór maart 2010 een tof GSV-kledingsstuk?
  • Wil je graag je entourage aan GSV-kleding uitbreiden en heb je nog geen bruin, large mannenvest?

Dit is je kans!

Moi eem,

Harm
06 38230284
homgoa [at] hotmail [punt] com

  • Weet je echt niks, een kistje sigaren (uiteraard van enige kwaliteit) wordt zeker gewaardeerd...

Ursa, ga sporten of stop met je dagelijkse frikandel bij Sammy, dan past ie zo weer.

Ik heb toevallig nog een doos sigaren staan.

Haha, prima. In dat geval krijg je er een gratis GSV-stropdas bij. Als dat geen deal is...

Wat heb ik nou aan een stropdas, beste Ursa?

Ik zie wel een mooie ruilhandel, als iemand nou iets voor mijn doos sigaren heeft, kunnen ze de sigaren weer aan jou geven voor zo'n mooi GSV vest.

Verder kom ik ook niet in aanmerking, aangezien ik geen Henk heet. Dat vind ik dan wel weer jammer.

Jammer, ik pas er waarschijnlijk ook net niet in. En ik heet nog wel Henk.

Dank voor alle reacties! Ik hoop binnen één verhaal antwoord te geven op alle vragen en opmerkingen. Allereerst kunnen dames zoals Ellie prima een stropdas dragen. Het is geen ongewoon gezicht meer en als het niet een beetje mannelijk aandoet, is het al flink bezig een vrouwenattribuut te worden. Laten we zeggen dat het een equalivent is van een ketting, maar dan verhullender. Desalniettemin wil ik iedereen met interesse in mijn vest oproepen iets leuks en meer passends voor Ellie uit te zoeken, opdat een voordelige ruilhandel voor iedereen geschiede. Tenslotte wil ik opmerken dat mijn oproep uiteraard allereerst is gericht tot de amici de Kraker, Kuijsten, Nanninga II, de Roos, Wiskerke en Zomer. Zij maken allen kans op dit practige vest. Ik wil dan ook Henk geruststellen dat hij er zeker in past en altijd mag proberen! Je kunt bellen voor een afspraak tussen 11.00 en 01.00 u.

Groetjes,

Wat is een equalivent, Ursa?

Ai... de corrigeerder gecorrigeerd.