Animal

Ik kwam toevallig (NIET door een typefout, maar door een toevallig zoekresultaat op Google.nl) op de website www.gogole.nl. Je wordt dan begroet met de opmerking dat je waarschijnlijk door een typefout op de site beland bent. Omdat ik me de typefout goed kan voorstellen, en omdat ik de gegeven opgave niet echt moeilijk vond, verbaas ik mij over het geringe aantal mensen in de zgn. Eregalerij.

Ben benieuwd hoeveel GSV'ers er in de Eregalerij terecht komen...

ps. nadat je de opgave hebt gedaan (het foute woord selecteren en van de overige woorden een zin maken) duurt het een paar dagen voor je naam daadwerkelijk in de Eregalerij terecht komt.

Welk woord is fout dan? Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie, maar volgens mij zijn alle woorden goed.
Waarschijnlijk willen ze 'hadt' fout rekenen, maar dat woord is de correcte verleden tijdsvorm van 'hebben' die hoort bij 'gij', een woord dat, behalve in het woord Gods, ook in Zuid-Nederland en Vlaanderen nog regelmatig wordt gebruikt (o.a. door oud-premier Van Agt).

Hadt is inderdaad niet het foute woord...

k#t je hebt gelijk; het is een ander woord. Maar dan is het geen typefout maar een spelfout lijkt mij (wat trouwens ook voor 'hadt' zou gelden)

L1Rn4urAyA7aTEe

Fleur die een (spel)fout over het hoofd ziet... bel de krant! :lol: