Koos L

Vanaf vandaag kun je via Ticketbox kaarten bestellen voor FC Groningen - SC Heerenveen. Ik geloof dat er tickets zijn vanaf 14 euro. De wedstrijd vindt voor de verandering plaats op een vrijdagavond en wel op 19 maart. Zou gaaf zijn om er met heel veel supporters naar toe te gaan. Zorg dus dat je op tijd kaarten koopt!

Weening, zorg jij weer voor de kaarten?

Bakkie Krasse

en waar gaan we dan zitten?
zo lijkt me leuk.

ps. wie gaan er voor de wedstrijd mee naar het amicaal sporttoernooi in Utrecht, kunnen we daar alvast even ballen.

ik wil wel mee, waar gaan we zitten?

Aan de lange zijde onoverdekt? Altijd plek...
Dat sporttoernooi lijkt me niks trouwens. 4 tegen 4 en dat de dag na de wisselings-HV en luttele uren voor Groningen-Heerenveen. Prioriteiten stellen!

Ja prima,.. lekker de grunners aanmoedigen. Laatste keer dat ik er was tegen RBC was ook erg tof........ dus nu ff met een grote groep gaan !!!

Ik wil ook wel mee, maar heb geen clubkaart ofzo. (Stel je voor een clubkaart van FC Groningen :shock: ) Zoals iedereen weet zie ik er niet uit als een hooligan, dus ik weet niet of het een probleem wordt? Als het ontbreken van een clubkaart geen probleem is, en als Weening dan toch kaarten koopt mag ie ook wel eentje voor mij halen!

Geen Clubcard nodig, harstikke mooi. Je kunt bij Ticketbox bestellen en vanaf maandag bij de receptie van de FC.

Bakkie Krasse
K%S schreef: Je kunt bij Ticketbox bestellen en vanaf maandag bij de receptie van de FC.

Niet bij de online ticketbox. kzou (morgen) dus maar hard fietsen naar het station of naar winkelcentrum paddepoel of naar de receptie van de FC of naar.....

Kom nou, gaan toch niet onoverdekt zitten. Als ik het koud wil hebben ga ik wel met mijn zomerkleren aan schaatsen, maar niet in het Oosterpark. Ik denk dat overdekt Tonny van Leeuwen een betere optie is. Boven in de nok....altijd gezellig!!

Heb je al kaarten besteld Weening?

Martijn schreef: Heb je al kaarten besteld Weening?

gaat vandaag gebeuren.

Goed bezig Weening!

Kaarten zijn geregeld Kelder, vak ZJ rij 26 stoel 1 t/m5. Prachtige plaatsjes.

Bij de weg, kaarten zijn wel 16 euri!!!

Hoofdtribune HC/HD 24,50 euro 23,50 euro Hoofdtribune HB 22 euro 21 euro Tonny van Leeuwen-Zuidtribune ZE/ZF 19,50 euro 18,50 euro Tonny van Leeuwen-Zuidtribune ZC/ZD/ZG/ZH 17 euro 16 euro Tonny van Leeuwen-Zuidtribune ZA/ZB/ZI/ZJ 14 euro 13 euro RTV Noord-Westtribune 14 euro 13 euro Radio 538-Oosttribune 14 euro 13 euro Onoverdekte Zuidtribune 14 euro 13 euro Onoverdekte Westtribune 12 euro 11 euro Onoverdekte Oosttribune 12 euro 11 euro Jeugdkaarten Onoverdekte Tribunes 9 euro 8 euro * = voor de thuiswedstrijden tegen Ajax (5/10), Feyenoord (2/11), PSV (25/1), SC Heerenveen (19/3) geldt een toeslag van 3 euro.

Wat een onzin zeg die toeslag!
Als we maar een betere wedstrijd te zien krijgen dan tegen RBC.

Zo! Bouke, Lennert, Roelof-Pieter en ik hebben plaatsjes vooraan en als het goed is Robbert, Ynse Snoep en anderen ook. Onoverdekt Zuid, daar kunnen we Said Bakkati het beste uitschelden.

Bakkie Krasse
K%S schreef: Zo! Bouke, Lennert, Roelof-Pieter en ik hebben plaatsjes vooraan (...) daar kunnen we Said Bakkati het beste uitschelden.

Goedbezig. Heb er nu al zin in.

Veel plezier met z'n allen. Na achtereenvolgens PSV, Ajax en Feyenoord verslagen te hebben wordt het tijd dat Groningen in een uitwedstrijd weer verslagen wordt. Dat is lang geleden, helaas langer dan dat de thuisploeg gewonnen heeft. Ik wacht nu al op de uitslag :!:

He de Boer, zullen wij ook heen gaan?

P.S. Hennie Meijer is mijn tante.

GSV'er schreef: He de Boer, zullen wij ook heen gaan? P.S. Hennie Meijer is mijn tante.

Aan de overkant gaan zitten en dan zingen

't is stil aan de overkant,
't is stil aan de overkant...

Ik wil de Friesche afdeling ook wel versterken. Zijn die kaartjes aan een plaats gebonden?