Koos L

Weet niet of het iemand überhaupt interesseert, maar ik kan melden dat er grote opschudding is ontstaan bij de vriendjes van ATV. Ars Vivendi (Den Haag) heeft vanochtend namelijk voorzitter Gert Arends ontvoerd. Ook een bestuurslid van Pro Deo (Utrecht) is meegenomen. Die HBO'ers ondernemen nog eens wat... Inmiddels zijn er een mannetje of 15 met bus en auto's richting Den Haag. Kick'n ja! Er moet meer ontvoerd worden zeg ik.

Haha, die Gert

Oh ik ga vandaag net naar Den Haag, misschien kom ik die vent nog wel tegen. kGa naar zoon kast van Aars Vivendi.

nieuws van de ars vivendi site:

Eisen voor teruggave
Beste zusters. Natuurlijk is dit allemaal heel leuk voor de amicale banden, maar natuurlijk zult u niet alleen een reisje naar Den Haag moeten maken om uw voorzitters terug te krijgen. Hier volgt 1 eis per vereniging: ATV: In het kader van de kunstavond vanavond dient u een lied te schrijven pover uw voorzitter om dat op een nader te bepalen locatie en tijdstip aan Ars Vivendi ten gehore te brengen. PD: U dient een passend cadeau mee te brengen om als ruilwaar te gebruiken voor uw voorzitter. Denk erom dat het cadeau door het bestuur van Ars Vivendi in ontvangst genomen zal worden en door hen gekeurd zal worden. Wee origineel. Tot zo...?

De begroeting van het bestuur!
Eindelijk na een lange week te hebben verbleven in Praha komt het gewaardeerde bestuur weer aan in Nederland, in het mooie Den Haag. Voor deze feestelijke gelegenheid Hebben de besturen van ATV en Pro Deo dan ook (on)bereidwillig een afvaardiging richting Den Haag laten gaan…. De rest van de vereniging(en) worden dan ook verwacht vandaag ook op te trekken naar Den Haag voor een feestellijk samen zijn. Hierover natuurlijk meer. Dit natuurlijk wel in due time

verplaatst naar amicale rivaliteiten.

K%S schreef: Ook een bestuurslid van Pro Deo (Utrecht) is meegenomen.

Volgens mij zit Pro Deo in Deventer!

Ah joh da's één pond nat. Kniesoor die daar op let :wink: .

Best tof zeg! Wanneer wordt Roelof opgehaald? :lol:

van der Jagt schreef: [..] Volgens mij zit Pro Deo in Deventer!

lachuh, als ze de voorzitter hebben meegenomen dan is Piet Lourens ontvoert!! :D

The Master schreef: [..] lachuh, als ze de voorzitter hebben meegenomen dan is Piet Lourens ontvoert!! :D

ja dat weet ik dus niet helemaal zeker.

Zijn ze alweer terug, anders konden ze vanmorgen niet naar de kerk. Je kunt veel beter op maandagochtend iemand ontvoeren. Dan heeft de desbetreffende persoon de grootste kans om zondagmorgen gewoon weer in de kerk te zitten.

Bakkie Krasse
DonaldDuck schreef: Zijn ze alweer terug, anders konden ze vanmorgen niet naar de kerk. Je kunt veel beter op maandagochtend iemand ontvoeren. Dan heeft de desbetreffende persoon de grootste kans om zondagmorgen gewoon weer in de kerk te zitten.

Kijk, dat noem ik nou gereformeerd nadenken!

Het zal je gebeuren dat je de zondagmorgen niet redt inderdaad...

Maar ze waren vrijdagavond alweer terug. Ze moesten in Den Haag een liedje zingen of zo en kregen toen Gert en een biertje, toen konden ze weer weg. Uurtje of 5 in de auto gezeten en 1 uur in Den Haag geweest... Lekker dagje heb je dan!

K%S schreef: Ze moesten in Den Haag een liedje zingen of zo en kregen toen Gert en een biertje, toen konden ze weer weg. Uurtje of 5 in de auto gezeten en 1 uur in Den Haag geweest... Lekker dagje heb je dan!

Voor dat biertje alleen hadden ze het waarschijnlijk ook gedaan.

Er zijn zeker geen liedjes gezongen! Koos wie denk je wel niet dat wij zijn, we zijn ATV dus wij stelden de eisen :wink:

Adwin schreef: [..]Voor dat biertje alleen hadden ze het waarschijnlijk ook gedaan.
Sytze schreef: Er zijn zeker geen liedjes gezongen! Koos wie denk je wel niet dat wij zijn, we zijn ATV dus wij stelden de eisen :wink:

Adwin slaat de spijker bij de kop.

En wat voor eisen stelden jullie allemaal, Sytze? Zoals jij het brengt lijkt het nog een leuk verhaal ook joh.

Kregen de oproep dat we op het Binnenhof moesten zijn en een liedje moesten zingen.
Voor ons was het duidelijk dat we niet naar den haag kwamen om liedjes te gaan zingen, we wilden alleen maar de Voorzitter!
Dat was vrij snel geregeld, en toen hebben we amicaal nog wat gedronken en zijn weer weggegaan ivm onze kleinkunst avond.

The Master schreef: lachuh, als ze de voorzitter hebben meegenomen dan is Piet Lourens ontvoert!! :D

Zoontje van Papa Bas? jottum...

Kiffen schreef: [..] Zoontje van Papa Bas? jottum...

Oioioi. Die papa Bas is ook wel lachen om eens te ontvoeren trouwens!