Charlotte

Ik vroeg me af of het het fotoalbum nu ook weer up to date gaan houden. Kan het misschien mogelijk worden gemaakt dat individuele GSV'ers daar zelf ook foto's van activiteiten op kunnen zetten, zodat niet alles verspreid over verschillende topics staat?

De Reebocie krijgt nog toegang tot het uploaden e.d. van foto's op het fotoalbum. In verband met de beperkte opslagruimte die we hebben wordt het niet waarschijnlijk niet mogelijk voor individuele GSV-ers om hun foto's te plaatsen.

Klopt, zoals dit vorig jaar al is afgesproken.

Door de beperkte ruimte zal ik binnenkort een aantal foto's online zetten in de lader die vooral bedoeld zijn voor externen. Daardoor krijgen die een goed beeld van de GSV. De GSV zelf bekijk haar foto's toch via Picassa en linkjes op het forum.

Maar dat is juist zo onoverzichtelijk, dat de linkjes overal en nergens op het forum staan.

Anders zorg jij ervoor dat al die linkjes in 1 topic komen..

Ja doei.

UndahCovah schreef: Klopt, zoals dit vorig jaar al is afgesproken. Door de beperkte ruimte zal ik binnenkort een aantal foto's online zetten in de lader die vooral bedoeld zijn voor externen. Daardoor krijgen die een goed beeld van de GSV. De GSV zelf bekijk haar foto's toch via Picassa en linkjes op het forum.

Maar het probleem is dat het dan niet overzichtelijk meer is. Kan er niet een pagina komen met daarop de links naar de piccasas? Dan kost het geen opslagruimte maar hou je wel rekening met de toekomst en raak je geen foto's 'kwijt'...

Maar dan moet je zorgen dat er 1 gsvaccount komt met alle foto's. Wat je nu hebt is dat elk lid de foto's zelf online zet en fot the time being online houdt en dan office gooit.....

Klopt Harry. En voor $5,- kun je je capaciteit vergroten. Ik zeg doen!

De Reebocie heeft een externe HDD, daar worden alle foto's van alle picassa's naar gedownload zodat er voor de toekomst er niets verloren gaat. Deze foto's staan welliswaar niet online maar is wel degelijk een archief. Op dit moment is er meer dan 100 gb aan GSV fotos.

UndahCovah schreef: De Reebocie heeft een externe HDD, daar worden alle foto's van alle picassa's naar gedownload zodat er voor de toekomst er niets verloren gaat. Deze foto's staan welliswaar niet online maar is wel degelijk een archief. Op dit moment is er meer dan 100 gb aan GSV fotos.

Die gaat geheid een keer kaput, of is er een tweede?

Tony schreef:
UndahCovah schreef: De Reebocie heeft een externe HDD, daar worden alle foto's van alle picassa's naar gedownload zodat er voor de toekomst er niets verloren gaat. Deze foto's staan welliswaar niet online maar is wel degelijk een archief. Op dit moment is er meer dan 100 gb aan GSV fotos.

Die gaat geheid een keer kaput, of is er een tweede?

Naar wat ik gehoord heb is die zelfs al kapot.

Is dat echt zo?? Zo ja, laat t me dan snel ff weten, want ik heb van 2010 nog een back-up op mn pc staan die ik binnenkort weg wilde gooien. Zou wel echt superzonde zijn trouwens, als dat ding echt kapot is... Had ik alles zo mooi op datum gezet...

Paula Lunenborg
Beekhuis schreef:
UndahCovah schreef: Klopt, zoals dit vorig jaar al is afgesproken. Door de beperkte ruimte zal ik binnenkort een aantal foto's online zetten in de lader die vooral bedoeld zijn voor externen. Daardoor krijgen die een goed beeld van de GSV. De GSV zelf bekijk haar foto's toch via Picassa en linkjes op het forum.

Maar het probleem is dat het dan niet overzichtelijk meer is. Kan er niet een pagina komen met daarop de links naar de piccasas? Dan kost het geen opslagruimte maar hou je wel rekening met de toekomst en raak je geen foto's 'kwijt'...

We hebben het hier wel even over tijdens de volgende vergadering. Bedankt voor de tips in ieder geval!

Gij is inderdaad kapot, maar ik heb nog geen poging gedaan om hem te maken. Volgende week ga ik dat doen. Maak je iig nog geen zorgen, je kunt altijd alles nog laten terughalen door een bedrijf