Robbert

Weet niet of het met opzet is maar is het niet ichthus? :P

Dope 8)

waar kunnen mensen zich opgeven voor de alpha-cursus voor niet-christenen?

LTW schreef: Weet niet of het met opzet is maar is het niet ichthus? :P

Je spelt het inderdaad als ichthus. De thèta in ιχθυς, wordt in het Nederlands namelijk geschreven als th.

Dus niet meer fout doen!

Tspijt me enorm
Bedankt voor deze les in het latijn,
ik zal het nu nooit meer vergeten.

Ik hoop niet dat de poster door dit foutje totaal zijn inhoud heeft verloren, anders moet ik um er maar weer afhalen. Ik hoop dat de boodschap duidelijk is.

P.S. kheb al speciaal voor Ichthus een andere versie gemaakt, zodat zij zich er verder niet aan zullen hoeven storen.

Robbert jongen loop niet zo je excuses aan te bieden... Iedereen die op dat soort dingen let is een fokking kniesoor.

He ik doe ook mee. Is dat even goede reclame!

Jaaa!!! Iedereen moet meedoen! Alpha is super tof, gezellig en leerzaam!!

Robbert schreef: Tspijt me enorm Bedankt voor deze les in het latijn, ik zal het nu nooit meer vergeten. Ik hoop niet dat de poster door dit foutje totaal zijn inhoud heeft verloren, anders moet ik um er maar weer afhalen. Ik hoop dat de boodschap duidelijk is. P.S. kheb al speciaal voor Ichthus een andere versie gemaakt, zodat zij zich er verder niet aan zullen hoeven storen.

Ik denk dat het bedoeld is als les in Grieks, maar dat even terzijde. Ik vind de poster hartstikke mooi.
En Rianne, vergeet je niet aan te melden voor de cursus!

Opgave voor de cursus kan tot en met komende maandag 16 februari. Wanneer je nog twijfelt, heb het er dan nog even over en Alpha-ervaren GSV-ers of met een van de teamleden. De GSV blijft op dit moment een beetje achter bij de andere verenigingen dus dat moeten we natuurlijk wel even inhalen. Mailen voor vragen en opgave kan naar studentenalpha@hotmail.com.