Manon ten Have

Dag iedereen!

Happietaria draait alweer op volle toeren, we zijn hard bezig ook dit jaar weer tot een succes te maken. Daarom vraag ik jullie hulp: Wie komt er een keertje vrijwilliger zijn?

Jaapie Smulpaapie Vecht

Ik kom heel vaak helpen, dan volgen er dus vast veel meer

JøhnDylån

Ga eens kappen doen met soggen Vaynema ;-)
Verder is dit natuurlijk awesome!1

Volgens mij kun jij vanaf nu niet meer geloofwaardig reageren op sjaars met veel posts.
Deze is zwaar overbodig

Bel maar een keer als je mensen nodig hebt. Grote kans dat ik dan wel wil komen helpen.

Manon ten Have

Er zijn nu officieel meer mensen van dizkartes dan van de GSV geweest! Dat is toch triest.. de enige groep die minder is komen werken is HOST, maar die zijn geexcuseerd door de taalbarriere. De groep van mensen boven de 30 staat net iets boven dizkartes, dus als we die 2 groepen tenminste voorbij zouden streven zou het geweldig zijn.

Kom op GSV, anders laten wij ook even zien dat we best wat willen doen voor het goede doel! Voor outreach opgeven vind ik daar ook wel onder vallen.

Manon ten Have schreef: Er zijn nu officieel meer mensen van dizkartes dan van de GSV geweest! Dat is toch triest.. de enige groep die minder is komen werken is HOST, maar die zijn geexcuseerd door de taalbarriere. De groep van mensen boven de 30 staat net iets boven dizkartes, dus als we die 2 groepen tenminste voorbij zouden streven zou het geweldig zijn. Kom op GSV, anders laten wij ook even zien dat we best wat willen doen voor het goede doel! Voor outreach opgeven vind ik daar ook wel onder vallen.

Nogmaals, als jullie langs BK's waren geweest had je dit probleem veel minder gehad. Succes ermee nog!

Manon ten Have schreef: Kom op GSV, anders laten wij ook even zien dat we best wat willen doen voor het goede doel!

Pieterje en Harm vinden dat ze best wat over hebben voor het goede doel omdat ze daar maandag wel gewoon hun duur verdiende centen er doorheen hebben gezopen, no offense verder maar dit moet toch ook gezegd worden

robert8701 schreef: Pieterje en Harm vinden dat ze best wat over hebben voor het goede doel omdat ze daar maandag wel gewoon hun duur verdiende centen er doorheen hebben gezopen, no offense verder maar dit moet toch ook gezegd worden

Mag ook zeker gezegd worden, goeie gift ook ;D
Maar het aantal vrijwilligers kan inderdaad veel beter.
Wie heeft trouwens tijd om dat zo precies bij te houden Manon? :')

Manon ten Have

De andere verenigingen hadden dit niet nodig en de bk leiders vonden ook van niet. Dus vandaar dat het zo een beetje gelopen is.

Eigenlijk hadden we gwn moeten zeggen: 'we komen langs' i.p.v. 'mogen we langs komen'.

Manon ten Have schreef: Maar goed dat je ons openlijk afvalt hier en op facebook.

Dit sleurt iedereen dolenthousiast, vervuld van blijdschap en doordrenkt met geestdrift naar het happiepand!

Hendrik de Cock, die waren pas afvallig!

Manon ten Have schreef: Bedankt voor je support laura, maar de andere verenigingen hadden dit niet nodig en de bk leiders vonden ook van niet. Maar goed dat je ons openlijk afvalt hier en op facebook.

Hey Manon, het is nooit mijn bedoeling geweest om jou of Happietaria af te vallen, doe ik ook niet. Ik dacht een verband te zien en wilde dat even noemen. Sorry als ik het jullie het er daardoor juist nog moeilijker door maak of gemaakt heb. Sowieso jammer als er weinig GSV'ers op Happietaria afkomen, lijkt me niet de bedoeling.

Mijn "succes ermee" was gemeend, dus nogmaals succes met de laatste week!

Manon ten Have

Dankjewel Laura! Ik had ook niet moeten zeggen dat je ons afvalt. Want je stuurt wel fijn de senaatsmail met stukjes over Happie.

Oh en ik wil even melden dat het heel erg leuk was dat mensen hun 'zuurverdiende centjes' hebben besteed op soos bij happie :) lekker gezellig zoveel opkomst van GSV-ers!

JøhnDylån

Klinkt stressvol, dat Happie

Happietaria is zooo leuk. Echt fantastisch.
Komen jullie ook naar eindfeest?

En en en, volgend jaar HMT doen! is leuk!
even mailtje sturen naar voorzitter@happietariagroningen.nl
zo geregeld.

Als u als BK (met minstens 5 mensen) hebt gewerkt bij Happietaria kunt u daar Regiostrijd-punten voor verdienen! Als dit het geval is, stuur dan even een mailtje naar senaat@gsvnet.nl

Manon ten Have

Jaaa!! Vanavond het de wereld komt aan haar eindfeest!! Niceee!! Tot vanavond toch? Het is in unitas en begint rond half 11. We zullen ook bekendmaken hoeveel er is opgehaald voor de goede doelen!