Laura

Heren, ik heb een rokkostuum te koop compleet met shirt, vestje(?) en strik.
3x gedragen, kleed lekker af. Met mister GSV-geschiedenis.

ik kan wel een mooi prijs bedenken!

interesse? bel me :)

Voor 1e jaars:

Dit rokkostuum is van een legendarische GSV'er geweest, Gerben 'koprol' Kiffen. Sowieso is je Dies al geslaagd als je alleen al dit kledingstuk aan hebt, je waant je bijna mr. GSV.

Misschien handig voor die eerstejaars als er dan ook een maat gegeven wordt van dit prachtige kostuum?

Komt Kiffen zelf niet naar de dies dan?

Misschien is het ook handig als de eerstejaars weten dat een rokkostuum min of meer verplicht is op de Dies en dat dat ding doorgaans een rib uit je lijf kost.

Is een smoking niet toepasselijker?

Ja

Kost dat duur als je al een rok hebt?

Ja

Yntse schreef: Is een smoking niet toepasselijker?

Vast wel, maar financieel niet heel aantrekkelijk voor de jongens die al een rokkostuum hebben.

Elsa schreef: ..aantrekkelijk..

Leuk.

Zolang de prijs onbekend is lijkt het me lastig om de financiele aantrekkelijkheid van dit item te bepalen.

Dat was in 2008. Is vast wel een mooie deal van te maken (als je het kostuum past).

Mijn vraag is nu wat nu precies de zogeheten dresscode is voor de Dies, .
Ik lees op de dat er dit keer niet een rokkostuum wordt gedragen, maar een smoking.

Ik vraag me daarom ook af eerstejaars dit rokkostuum nu kunnen gebruiken. Daar komt bij dat er geen maat bij staat (hoewel ik aan het topic van 3 jaar terug kan zien dat ik er ietsje te klein voor ben).

een pianistenkostuum kan gewoon niet meer in deze huidige tijd, tenzij je dus piano wil gaan spelen op de dies