Sindael

Even een berichtje namens de dramacie van Ichtus...

Zoals jullie allemaal 'waarschijnlijk' wel weten, gaan we dit jaar kerst gezamenlijk vieren. Tijdens deze kerstavond willen we een mini-musical neerzetten van ongeveer een half uur. Dit willen we niet vanuit één vereniging doen, maar vanuit alle verenigingen.

We zijn op zoek naar mensen die kunnen zingen en acteren, iemand voor de lichten en het geluid, iemand die een lied kan schrijven, pianobegeleiding.

Lijkt je het leuk om mee te werken aan deze musical en kun je sowieso 19 en 20 december, stuur dan even een berichtje naar drama.icht@gmail.com.

Maak er maar even OCSG van in de titel. OSCG kent niemand hier, denk ik.

Super leuk

Sindael schreef: willen we een mini-musical neerzetten

Vet, helemaal met souffleur en al?

Sindael is me voor, maar het is echt een heel tof musical. Ik heb al een tipje van de sluier opgelicht gekregen en het idee is erg goed, dus als je het leuk vindt op mee te doen: doen!

Voor alle Marikstosties die hier kijken, aangespoord tot onze geliefde abactis, dit was inderdaad waarover ik laatst gemaild heb ;)

TOT onze abactis...?

Haha sorry. Ik snap je uiteraard.

Ja... Je moet wat dingetjes aanvullen. Tot de meest fantastische daden door onze geliefde abactis. Ach,de goede verstaander heeft aan een halve zin genoeg. Goedzo Paula;)

Dat je naastenliefde betoont en Thereza dat je dit begrijpt. Over halve zinnen gesproken...