Vriend Niels

Wouter gaat weg, dus er komt per 1 december een kamer vrij in de Jozef Israelsstraat 66a (Schildersbuurt, mooiste studentenbuurt van Groningen).

De kamer, op de 2e etage, is ongeveer 18 m2 en is voorzien van wat inbouwkasten en een wastafel met spiegel. In het huis wonen behalve ikzelf, nog vier andere personen, waarmee een douche, wc en keuken gedeeld moeten worden.

De huurprijs is momenteel 275 euro (inclusief water, gas en licht, exclusief internet, wasmachinehuur en een krant).

Dus wil je voor een fatsoenlijke prijs in een mooi studentenhuis nabij het centrum wonen, mail naar: nielswiskerke@gmail.com

Vriend Niels

Nog vergeten te vermelden dat het huis vlakbij supermarkt de Casper, bekend van 'gezellig en knus, Casper dus' staat.

Je vergeet Johan helemaal te vermelden. En ook de vooruitzichten op een nieuw huis voor de dappere eerstejaars die de stap vanuit Vinkhuizen durft te zetten.

Vriend Niels

Johan is niet meteen reclame voor het huis Kraker. Hoewel hij de keuken en wc schoonmaakt en af en toe een hamburger voor je bakt. Eerstejaars hebben zich nog niet gemeld overigens. Tja, we hebben natuurlijk ook geen aldi in de schildersbuurt, groot minpunt.

Ik zit nog even te kijken of het uit kan.. ;)

Herbsgarden

Alleen voor het barmeisje van Tante Truus zou ik hier al naartoe verhuizen.

Ik ken nog wel een Debbie die misschien interesse heeft.

Herbsgarden schreef: Alleen voor het barmeisje van Tante Truus zou ik hier al naartoe verhuizen.

Sowieso, ik weet over wie je het hebt. En je kan ook Trivial Pursuit spelen daar, voor als je het spel zelf niet hebt maar wel wil oefenen om Pytric van de troon te stoten in de highscore op de Photoplaymasjien op soos.

Jannes schreef: Ik ken nog wel een Debbie die misschien interesse heeft.

@ Jannes: welke Debbie? DE debbie?

Uiteraard, welke anders? Ze moet twee jaar ergens anders onderdak zien te krijgen.