Bruins

Prijsvraag:
Wie mij aan een degelijke kamer in Enschede helpt, mag een avond gratis stappen op mijn kosten!

Ik ben gestopt met Sociologie en ga naar Enschede om daar Industrieel Ontwerpen te doen, maar moet (eigelijk binnen nu en 2 week) nog een kamer vinden.
De kamer moet 14 m2 of meer zijn. maar als je een hele goedkope kan vinden die iets kleiner is, is dat ook prima.
Kamers in Enschede zijn vrij goedkoop dus mag het onder de €300 blijven.
Dus ken jij nog een Enschedeër die een huisgenoot zoekt, of die jou zo graag een avond gratis stappen wil bezorgen dat hij een huisgenoot eruit trapt.
Doe mee!
Als jij de kamer vind waar ik enige tijd een prettig heen komen vind, dan bied ik jou een avond gratis stappen aan op mijn kosten in de stad van jou keuze!

SIMPEL EN LUCRATIEF!

EDIT:
9 november moet ik beginnen, dus het is met spoed
Tijdelijk telt pas mee voor de prijsvraag als het voor minimaal 3 maanden is.
Voor kortere tijd krijg je een drankje naar keuze in de soos (kan oplopen tot een kannetje, naarmate het onderkomen beter is)

Zonde dat je weg gaat Bijlmerboy, eeuwig jammer. Geen TBK voor jou?

Over je aanbieding: volgens mij kan het uit om een week lang Enschede uit te kammen voor die kamer, en dan met jou naar Dubai gaan ("stad van jou keuze").

Dankjewel.

Heb je al op het forum van onze vrienden bij de VGST gekeken? Trouwens, wist dat je ws. makkelijk lid kan worden van bovengenoemde vereniging, ook heel GS. Zo mogelijk nog G'er.

Overigens wil ik nu niet de indruk wekken dat ik je weg wil hebben. Is TBK of iets anders in Groningen ( bv de hanze, niet slaan!) het overwegen nog waard?

Ik ga hier niet aan meehelpen. Als je blijft mag je stappen op mijn kosten in Groningen. Doei.

Mooie stad...Ik zal kijken wat ik voor jou kan doen...

David schreef: Mooie stad...Ik zal kijken wat ik voor jou kan doen...

Ik vind Enschede echt een lelijke stad!! maar mijn zus woont er dus die zal ik even voor je mailen. misschien weet die nog wat... is tijdelijk ook goed?

Een beetje respect voor Enschede!
Ik zal eens kijken voor je FJ, maarniet met plezier.
Dan help ik er haast aan mee om je hier weg te krijgen uit Groningen..
Wat moet FF zonder FJ?? Wanneer ga je precies beginnen daar?
Ik zal kijken wat ik kan doen, een avondje stappen met FJ lijkt me wel wat!

ik heb net een mailtje van mn zuslief terug,.. ze zegt dat er wel een aantal tijdelijke kamers waarschijnlijk nog op korte termijn vrij komen, maar ze vraagt het nog even na. ook zegt ze, ik citeer: "Maar hij kan altijd tijdelijk logeren bij mensen van de VGST. Dus als het nodig is kan hij wel ergens terecht. Dat doen wel meer eerstejaars."

Geziena bedankt!
Ik had ook al wat ex-V6-klasgenoten gecontacteerd die veilig hebben gezeten onder VGST-vleugels.

Over een tijdelijke kamer(Geziena) en wanneer ik moet beginnen(Jorien), zie de EDIT van eerste post

goed nieuws, ik kreeg net een mailtje van mijn zus Janneke, dat er iig 16 november daar ergens een kamer vrij komt t/m maart. dan moet je maar een weekje logeren.. ik mail het wel even door... en let me know of het wat is!

Ga je ook bij VGST trouwens?