Sjoerdtje

Hallo allemaal,

vanaf morgen kun je gratis op de aquamarijnstraat 459 een computerbeeldscherm afhalen. Doet het nog prima. Als je belangstelling hebt, kun je er ook nog een muis, toetsenbord en geluidsboxjes bij krijgen. Allemaal gratis en voor niks! :D

Henk de Roos en andere geinteresseerden, mn oude pc is toch nog in Groningen gebleven. Als je deze pc wilt, kun je 'em komen halen. Hij doet het dus niet meer, maar er zitten o.a. een harde schijf en allerlei interessante gadgets in de computerkast. Mogelijkheid tot afhalen bestaat tot vrijdag as. Anders zet ik spul bij het oud vuil, dat geldt ook voor de pc.
Ik hoor het wel.

Groetjes, Sjoerdtje

Is het een platte, of eentje met een toeter? In het eerste geval ben ik wel geïnteresseerd...

Het is een beeldscherm met een toeter, een ouderwetse zeg maar... Het is wel een kleurenbeeldscherm. ;)

Ik kom denk ik vandaag die computer toch maar ophalen dan :) had je broertje geen interesse?

Dat is prima. Ik ben vanaf 19:00 wel thuis, dus dan ben je welkom. Omdat de pc met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen is, heeft mn broertje er geen interesse meer in. Je mag de rest van de accessoires ook meenemen, als je dat wat lijkt...

Na 19:00 wordt misschien een beetje krap. Ik kan het wel proberen, maar morgen is handiger. Vanaf hoe laat ben je dan thuis?

Uhm, ik kom er achter dat ik vanmiddag ook even thuis ben. Tussen 15:00 en 17:00. Anders morgen vanaf 18:00. Zie maar.
Zo, nu weet iedereen ook wanneer ik thuis ben deze week! :)

Als Gotcha nu bezig was (start dat niet altijd paar week voor de dies?), en jij mee deed, dan was je nu zo de sjaakje!

Ik kom er zo aan.

Haha Rolf, je kunt het ook andersom zien. Als Henk nu mn Gotchatarget zou zijn, zou ik een mooie actie hebben bedacht!
En Henk, ik zie je zo.

Mensen! Het beeldscherm, toetsenbord, de muis en geluidsboxjes blijven gratis af te halen. Dus grijp je kans, alleen deze week. :D

begrijp ik goed dat de anderen al langs zijn gekomen en het niet geod genoeg hebben bevonden? :) Ik moet mijn pc nog een x gaan verhuizen naar Groningen, en als daar al een beeldscherm staat scheelt dat weer sjouwen ;)

Kan ik hem in de loop van volgende week nog even komen bekijken?

Fer, helaas! Het beeldscherm is naar het grof vuil... Ik wens je veel succes toe bij het sjouwen van je computerspullen. ;) Topic kan dicht.