Warnings:1

Heren en mogelijk -hoewel mij dat zou verbazen- dames,

Hedentendage voor u in de aanbieding:

Een rokkostuum uit het atelier van modekoning Tip de Bruin te Amsterdam. En dat zegt wat, google daar maar eens op. Maatje 52, altijd binnen gestaan en van een inmiddels oude man geweest. Inclusief rokwit, manchetsluitingen etcetera, de hele reutemeteut. Het overhemd (boordmaat 40) is het enige onderdeel waaraan een kniesoor kan zien dat het gebruikt is. Desalniettemin hoef je je daar op een gemiddeld studentenfeestje niet druk om te maken, met een rokkostuum ben je daar al een hele vent ten opzichte van de obers. Mocht je de Nobelprijs ooit winnen dan is het mijn bescheiden advies om een ander kermisblousje te overwegen.

Voor € 80,- ben jij de koning te rijk en ik ook tevreden, daar zal ik niet omheen draaien. Vraag een bovengemiddelde bedrijfkunde student maar eens om hier de NPV van uit te rekenen en je weet dat je een dief van je eigen portomonnee bent als je deze deal niet sluit.
Stuur mij een mail of telefoneer mij eventjes op, dan komt het goed.

Buenos Dies!

Als je € 80 te veel vindt valt er ook over een andere prijs te praten. Ik wil er namelijk wel van af. Laat maar wat horen richting mij.

TheoSikkema

als je hem kwijt wilt, kan je hem dan ook verstellen naar een maatje 44-46?

TheoSikkema schreef: .. een maatje 44-46?

Overdrijven is een vak, vriend.

Als je hem koopt wil ik hem nog wel voor je in m'n wasmachine stoppen op 90 graden, wie weet komt'ie er passend uit.