Anonymous

Op 12 november gaat de VGSN tot op de bodem tijdens een grandioos feest! Een mooi moment om oude verhalen op te diepen en verwaterde vriendschappen aan te halen!

Het feest vindt plaats in theater O42. Oud-premier Dries van Agt heeft hier in zijn studententijd gewoond. Daarna is er een theater ingekomen, waar wij 12 november een feest mogen vieren!

Via de website van de vgsn (www.vgsn.nl) kun je meer informatie, over o.a. de route en overnachtingsmogelijkheden, krijgen.

Op het feest zal de drank ook tegen bodemprijzen worden verkocht: 0,75 euro voor een glaasje bier of fris!

DJ Ronney zal de plaatjes draaien, dus dat wordt gegarandeerd een groot feest!

Hopelijk zien we je 12 november
Tot op de bodem!

De Feestcie van de VGSN-TQ

ja, dat was wel leuk! :D

btje late reactie... :?

agent_Fox_Mulder

Ja, waarom hebben we in Groningen geen thuisweekenden?

ja, t' is best cool! Zo weten ook andere mensen wat je zoal doet.

agent_Fox_Mulder schreef: Ja, waarom hebben we in Groningen geen thuisweekenden?

vertel, wat houdt dat in?

huubkant schreef: [..] vertel, wat houdt dat in?

Een ieder die zich opgeeft voor het thuisweekend mag 1 vriend/vriendin/bekende/neef/nicht etc meenemen, en dan worden er gedurende het hele weekend activiteiten georganiseerd zodat de vriend/vriendin/bekende/neef/nicht etc een beetje weet wat jij zoal doet in Groningen en op de GSV.

In Nijmegen begon dat met een leuk feest op vrijdagavond.
Zaterdag kon je uit verschillende workshops/activiteiten kiezen. En in de avond soos.
Zondags naar de kerk en na kerktijd spelletjes doen etc op soos. En dan nog een keer naar de kerk en dan is het afgelopen.

Gewoon amicaal weekend dus.

K%S aka Boter... 60B schreef: Gewoon amicaal weekend dus.

zekers niet, het hoeven niet persè studenten te zijn.

je mag ook je moeder meenemen hoor Koos :lol:

of je tante :P :P waar je me aan wou koppelen... :?

Roels schreef: of je tante :P :P waar je me aan wou koppelen... :?

das voor jou een vraag en voor mij een weet.

duh :shock:

Volgens mij heeft dit weinig meer met dat scuba-feest te maken. Discussies over tantes die gekoppeld worden en dergelijken kunnen bijvoorbeeld in het Huiskamertopic gevoerd worden.

Deze gaat op slot.