JP.

Hij staat weergegeven als currently banned.
Kan iemand even uitleggen waarom dit is? Opdat anderen zich hiervoor kunnen hoeden.

Hij heeft waarschijnlijk nog nooit iets zinnigs op het forum gemeld :D
:wink: :wink:

Zal wel gaan om het posten van een geel-foto in het oranje-forum. Kun je niet maaaken...

Vriend Niels
Jean schreef: Hij staat weergegeven als currently banned. Kan iemand even uitleggen waarom dit is? Opdat anderen zich hiervoor kunnen hoeden.

Negatief uitlaten over regio Oranje. Daarvoor moet je je hoeden. Anders onderga je hetzelfde lot als kj. :twisted: :D

meerdere redenen, ABSOLUUT niet omdat hij zich negatief uitliet over oranje, dat zou oranje zelf aan moeten kunnen (hoewel...). :lol:

Mocht het zo zijn dat je werkelijk wil weten waarom KJ zijn tweede gele kaart heeft gekregen, dan ga je dat (uiteraard) maar persoonlijk vragen. Wij gaan dat niet aan een grote klok hangen.
De didactische redenen lijken mij niet goed genoeg, Jean, wat ik wel kan zeggen is dat je, als je je gewoon gedraagt, nergens bang voor hoeft te zijn.

Knapzak schreef: Wat ik wel kan zeggen is dat je, als je je gewoon gedraagt, nergens bang voor hoeft te zijn.

Doen we! :D

Knapzak schreef: Mocht het zo zijn dat je werkelijk wil weten waarom KJ zijn tweede gele kaart heeft gekregen, dan ga je dat (uiteraard) maar persoonlijk vragen. Wij gaan dat niet aan een grote klok hangen.
Waarom zou je daar zo geheimzinnig over doen als webcie? Afgelopen soosavond sprak ik KJ hierover, en hij kon me niet duidelijk uitleggen waarom het was. Wel vertelde hij me dat hij een mailtje had ontvangen van de webcie, waarin stond dat hij geen obscene taal en andere dingen mocht gebruiken op 't forum, maar ja, dat wist hij wel, en had hij niet gedaan (zei hij). Dus met persoonlijk vragen kom je niet verder; en volgens mij kun je als webcie beter gewoon duidelijk zijn...

daar doen we ook niet geheimzinnig over hoor

1] het meeltje waar kj je aan refereerde zal het automatisch mailtje zijn wat je krijgt als je een gele kaart krijgt, daarin wordt 'herrinnert' aan de registratie voorwaarden en de forumregels zonder specifiek te noemen wat de oorzaak is van de gele kaart.

2] vervolgens heeft kj een uitgebreidere meel met een aantal overwegingen en extra -hoewel al wel duidelijk naar ons inziens- uitleg gekregen.

bovenstaand is de algemene standaard procedure.

het is dus zo dat gele kaarten niet besproken worden, dat is nl. een zaak van de webcie en betreffende, uiteraard daarbij is de betreffende natuurlijk gerechtigd hierover nl. te praten met wie dan ook, wij doen dat gewoon niet.