Senaat

Nacht van de Levensbeschouwing 2019

Understanding the other

Met Pete Hoekstra (ambassadeur USA in NL)

Op woensdag 9 oktober organiseert de SKLO de derde Nacht van de Levensbeschouwing in de Martinikerk.

In alle facetten van het leven komen wij diversiteit tegen: diversiteit in cultuur, in religie en in onze manier van denken. Deze diversiteit maakt de mensheid mooi, maar stelt ons ook voor uitdagingen. Op deze Nacht zal er tijdens het hoofdprogramma een Q&A zijn met Pete Hoekstra, de ambassadeur van de Verenigde Staten in Nederland. De Q&A zal geleid worden door universitair docent Internationale Betrekkingen en Internationale Organisatie dr. Greg Fuller.

Na afloop van het hoofdprogramma worden er verschillende workshops en lezingen georganiseerd waarin de verschillende aspecten van diversiteit worden uitgediept. Kijk voor meer informatie over de Nacht en het workshopoverzicht op SKLO.nl.

Tickets zijn verkrijgbaar via www.sklo.nl/nvdl. Voor studenten geldt een tarief van €3,-inclusief een drankje naar keuze.

Een delegatie van de Senaat zal hier in ieder geval aanwezig zijn, dus sluit vooral aan!

Poster NvdL

Pete Hoekstra. Haha.

Grietje_Eva

David123 schreef:

Pete Hoekstra. Haha.

Kan zich zo aanmelden voor Evident

Bump! Haalt u nog even tickets? Dit is volgende week woensdag al!

Grietje_Eva

Gaat hier nog iemand heen? Ik wil wel graag samen :)

Er is dan ook al een lezing van The Green Office, in het kader van Sustainability Week...

Grietje_Eva schreef:

Gaat hier nog iemand heen? Ik wil wel graag samen :)

Rein en ik zijn van plan te gaan. Die spreker is wel een leipe gast dus ben wel benieuwd.
Ik ga erna geen workshops volgen, reinier wel dacht ik

steven schreef:

Grietje_Eva schreef:

Gaat hier nog iemand heen? Ik wil wel graag samen :)

Rein en ik zijn van plan te gaan. Die spreker is wel een leipe gast dus ben wel benieuwd.
Ik ga erna geen workshops volgen, reinier wel dacht ik

Ik zal jullie vergezellen.

jelgerbijma

Valkje schreef:

steven schreef:

Grietje_Eva schreef:

Gaat hier nog iemand heen? Ik wil wel graag samen :)

Rein en ik zijn van plan te gaan. Die spreker is wel een leipe gast dus ben wel benieuwd.
Ik ga erna geen workshops volgen, reinier wel dacht ik

Ik zal jullie vergezellen.

Mit, Eva en ik gaan ook. Als eerste workshopronde doen we die van Joram van Klaveren (Eva die over muziek) en als tweede die over culturen in het Midden-Oosten.

jelgerbijma schreef:

Mit (...) en ik gaan ook. Als eerste workshopronde doen we die van Joram van Klaveren

Ik ben heel benieuwd hoe dit was. Dit topic staat extern dus ik beschrijf het even politiek correct, maar de heer Van Klaveren houdt er nogal controversiële ideeën op na

jelgerbijma

https://m.youtube.com/watch?v=KsQm6002uMI

Ben wel benieuwd welke van zijn standpunten je dan controversieel vindt (als bekeerde ex-PVV’er tot moslim)

(Los van klimaatverandering, het is buiten echt heel koud jwz)

Dat zullen we maar voor soos bewaren ;)