KarineL

Hoi allemaal! Dit jaar faciliteren wij als bestuur van de internationale studentenvereniging HOST-IFES weer een language exchange. Heb jij nou altijd al een andere taal willen leren, of wil je juist je Duits of Frans verbeteren? Dan kun je je nu inschrijven en zodra wij een match hebben gevonden voor je, linken wij je aan diegene, zodat je met je buddy op jouw tijd kunt afspreken om je taalniveau op te krikken en wellicht iets over een andere cultuur te leren!

We hebben op dit moment al een aantal leuke talen in de aanbieding, die mensen aan je zouden willen leren:
Chinees, Maleisisch, Engels, Duits, Hongaars, Oekraiens of Russisch.
Deze mensen zouden graag een van de volgende talen willen leren: Frans, Engels, Nederlands, Duits, Italiaans en Arabisch.

De meeste mensen willen hun Engels/Nederlands leren of verbeteren, in ruil voor een andere taal. Je kunt je natuurlijk ook inschrijven voor een andere taal. We kunnen helaas geen garantie bieden dat we een taalbuddy voor je vinden, maar we doen ons best! Ook als we een bijna-match hebben zullen we contact met je opnemen om te vragen of je dat als alternatief zou willen doen (bijv. jij wilt Zweeds leren en iemand wil Nederlands leren, maar diegene die het dichtst bij jouw voorkeur ligt spreekt Deens ipv. Zweeds).

Inschrijven kan via de volgende link:
https://goo.gl/forms/0of9ETrZumOKDk3j1

Groetjes Karine

Joëlle Soepenberg

Doen! Zeker als je zelf nog naar het buitenland gaat of een andere taal wilt leren dan hierboven staat. Heb er een goede vriendin aan overgehouden :)

jolienschuurman

Geen spaans?

Jolien, het is mogelijk dat er mensen zich aanmelden om Spaans te oefenen (in het verleden hebben we wel vaker Spaanstaligen gehad die Nederlands wilden leren en dus aan de ander Spaans). Als je je opgeeft dan linken we je aan iemand zodra we een opgave van een spaanstalige hebben. Beschikbaarheid van taalbuddies gaat op basis van beschikbaarheid - degene die zich als eerst opgeeft wordt als eerst gelinkt.

jolienschuurman

ah leuk, nou dan geef ik me gewoon op en dan hoor ik het wel, bedankt!