Elise

Hoi,

Vanaf half november (16 november) ga ik stage lopen in het westen van het land en zal ik tijdelijk intrekken bij mijn ouders. Omdat ik er tot eind maart niet ben, wil ik mijn kamer in Groningen onderverhuren. In overleg kun je de kamer misschien nog wel wat langer huren.

Het betreft de balkonkamer op de eerste verdieping van de rode aquaflat. De oppervlakte van de kamer is 13 m² en de kamer is volledig gemeubileerd. Aan de kamer grenst bovendien een balkon, maar daar heb je in de winter misschien niet zoveel aan. Daarnaast is er een gedeelde gerenoveerde badkamer, wc en keuken. Je betaalt ongeveer 230 euro per maand (eerste maand dus de helft). En het belangrijkste: je krijgt twee ontzettend leuke huisgenootjes, namelijk Juliet en Iris!

Dus ben jij benieuwd hoe het is om op kamers te wonen? Of ga je een minor doen in Groningen en zoek je een tijdelijke kamer? Of strijk je gewoon graag eens neer in het mooie Vinkhuizen (lekker dicht bij Zernike)? En ben jij bovendien christelijk en een vrouw? Stuur dan een mailje naar elise.kekoster@gmail.com

Liefs, Elise