HuizeWinschoterdiep

Huize Winschoterdiep zoekt een nieuwe huisgenoot!

De Kamer is +/- 11 m2 inclusief kledingkast en wastafel. Het kost +/- €213,50 per maand incl. gas, licht, water, internet en wasmachine.

Per 1 oktober is de kamer vrij en zoeken wij een gezellige en relaxte nieuwe 4e huisgenoot. We vinden het leuk om af en toe met elkaar te eten, een kopje thee te doen of lekker bij te kletsen, maar niets is verplicht!!

Huize Winschoterdiep ligt in de wijk ‘Oosterpoort’ in Groningen, op 7 fietsminuten afstand van het centrum, nog geen 5 fietsminuten van het Centraal Station en nog geen 3 minuten van de Euroborg.
Het huis beschikt over een prima douche en toilet! Het wordt met de CV verwarmd, heeft een wasmachine, gezamenlijke keuken. Je deelt de douche en het toilet met 3 mooie dames. Een ieder heeft een taak in huis om het schoon en opgeruimd te houden.

Wij zijn opzoek naar een dame tussen de 18 en 25 jaar die sociaal is, en het leuk vind om een keer met ons samen te eten, wijn, thee of koffie te drinken.

Ben je een man en denk je o wat jammer: probeer ons als vrouwen te imponeren met wat je meer te bieden hebt dan een eventuele vrouw en je maakt ook kans om op de hospiteeravond te komen.

Lijkt het je wat, stuur dan een leuke mail met informatie over jezelf, je studie, je grootste blunder en al het andere dat we moetenweten naar: judithkwakkel @ hotmail.com.
Dan hoor je maandag 26 september/dinsdag 27 september of je uitgenodigd bent voor het hospiteermoment op woensdag 28 september (17.00u tot 18.30u). De kamer is beschikbaar vanaf 1 oktober.

Groetjes,
Ester Schaaf (N.S.G, dispuut Aurifer 3e jaars),
Karina Berghuis (N.S.G. dispuut Aurifer, 3e jaars) &
Judith Kwakkel (N.S.G., dispuut Lodewijck 4e jaars)

Ps: mocht je nu al weten dat je verhinderd bent voor het hospiteermoment, vermeld dat dan even in de email.

HuizeWinschoterdiep schreef: Je deelt de douche <...> met 3 mooie dames. <...> Ben je een man<...>: probeer ons <...> vrouwen te imponeren met wat je meer te bieden hebt dan een <...> vrouw en je maakt <...> kans <...>.

Tussen de regels lezen; heel belangrijk bij kameradvertenties.

Ik zeg doen!

En dan moet ook nog eens zo tactisch zijn dat je de vrouw als concept niet de grond in boort. "Ik heb meer te bieden dan een vrouw want ik jank niet bij elk akkefietje; bovendien kan ik veel meer drinken!" - good luck!

Haha 'je grootste blunder'. Dat is zo'n Tina-vraag :)

'Lieve Tina, gister liep ik op school, en toen struikelde ik en toen viel ik van de laatste twee treden van de trap. Toen ik opkeek stond daar net de jongen waar ik al drie weken verliefd op ben! Ik schaamde me kapot en ben bang dat hij me nu nooit mee uit gaat vragen. Dit is mijn grootste blunder ooit. Liefs, Boogschuttertje'

Vet goeie locatie man, als ik er al niet naast woonde, en een dame zou zijn, DAN zou ik direct reageren!

puh, ik ben nog niet eens verhuisd en nu zoek je al manieren om weg te vluchten.. subtiel hoor..

Paula Lunenborg

topic kan dicht volgens mij; Alienke is de gelukkige