Robbert

mis je die tatami ook... ikke wel. Ik heb sinds ik studeer eigenlijk niet meer aan judo gedaan, of je moet die partijtjes bij Allert op de kamer meetellen... (toch Boerma) Volgens mij zijn er wel een heel aantal GSV'ers die judoën of judo gedaan hebben.

Nu dan... ik wil eens bekijken of we niet een keer een minitoernooitje kunnen organiseren. Even een keer een middagje lekker stoeien en kijken wie de judo-kampioen van de GSV is, ik wil namelijk niet dat ene rpb denkt dat ie sowieso de koning is... laat hij dat eerst maar eens bewijzen.

Om een beetje namen op de lijst te krijgen denk ik dat er ook wel wat oud-GSV'ers op de lijst kunnen. Zo kan ik me herinneren dat Gerwald de B. en Henk S. ook wel eens wat trucjes hebben gedaan.

Dus wie o wie heeft er nog meer judo beoefent?

zet effe je naam, band en (huidige) gewicht hier neer, dan kijk ik of we een toernooi kunnen organiseren.

Robbert
Bruine band
ongeveer 67 kg.

Bakkie Krasse

Of ik met het toernooi meedoe weet ik nog niet, maar hier mijn gegevens;

Bouke
Gele band, bruine slip.
In de klasse van 83 kg de allerbeste.

Ben gestopt met judoën toen ik op training elke keer tegen meisjes moest spelen. En wanneer je ongeveer 8 jaar oud bent, dan zijn de dames over het algemeen een stuk zwaarder en groter dan de jongetjes. Ik was er toen dus al snel zat van.

Oi bakkie!
Zo jong en dan al met meisjes stoeien....
Je was er in elk geval vroeg bij!

is het alleen voor (ex) judoers

ja in principe wel... heb geen zin in ongelukken met mensen die niet kunnen valbreken... maar wanneer je een beetje een vechtsport achtergrond hebt (jiu jistu or something) en je kent de principe's van het JUDO dan kan je wat mij betreft ook meedoen... maar in de eerste plaats alleen judoka's

(of heb je een cursus bij de Aclo gevolgd ofzo?)

@ Bakkie jij mocht daarna wel op voetbal? das ook een voordeel. IK was altijd zo klein dat ik alsnog tegen altijd grotere jongens moest.