Feranderd

Ik sprak mevrouw T. De Jong op de open avond van de Noorderkerk en ze gaf aan nog 4 mensen te zoeken die wilden collecteren voor de nederlandse gehandicaptenorganisatie.

Het is daarbij zo dat de opbrengst naar alle verschillende organisaties gaat, naar conto van mensen die collecteren

Als je wilt collecteren kun je contact opnemen met
Mevrouw T. De Jong 0505772869

Wanneer is de collecteweek?

Welke wijken moeten nog?

En is het verplicht voor novieten?

Wat ik er van begrepen heb is de collecteweek komende week, gaat het om de wijk Oranjebuurt en gaat het om in totaal 1 á 2u lopen per persoon. Geef je naam dus ff door aan haar of zet het hier op het forum (dan geef ik het door).
Ze heeft mij namelijk ook benaderd met de vraag of ik wat mensen wist... (Hoort ook bij het praesesje zijn blijkbaar)

Gelukkig ben jij op elk moment praeses. Ze kon niet op een verkeerd moment bellen.

Trouwens, ik doe al mee.

Geef mijn naam maar door dan.

Heb je al gecollecteerd, JPV? Ik heb namelijk de indruk dat je zelf contact op moest nemen met mevrouw De Jong. En zelfs al zou iemand je naam door hebben gegeven, zonder telefoonnummer heeft dat niet zo veel zin...

Overigens alle lof voor je bereidvaardigheid.

k Krijg de spullen zo in de brievenbus schijnt :) Nog tips? :wink:

Niet te veel praten....

:lol:

JPV schreef: Geef mijn naam maar door dan.

Je krijgt heel binnenkort de spulletjes van mij of Ellen.

HaJee schreef: Niet te veel praten....

Eerste bijbelkring, en nu al geschoten met haar? :shock:

Integendeel Diehard, maar een kleine waarschuwing kan volgens mij geen kwaad.

Kat en handschoenen bedoel je?

:oops:

Diehard, wat is nu eigenlijk je bericht? Het bovenste of het onderste gedeelte van je post-tekst?

Hé moet toevallig iemand uit vinkhuizen die collecte morgen afleveren? En is die persoon bereid mijnes geldes ook te overhandigen, gezien het feit dat ik dan al in arnhem moet zijn?
BVD

Tip (voor de volgende keer): men adviseert om tussen 5 en 8 te gaan, maar 5 uur is echt te vroeg, dan is bijna niemand thuis. Althans niet in straten waar geen gezinnen wonen. Begin niet voor zessen.

een andere tip ga vooral niet collecteren in aso-buurten want die aso's geven toch niks, of ze zeggen: voor de gehandicapten? ik ben zelf gehandicapt, heel frustrerend

Liesje schreef: een andere tip ga vooral niet collecteren in aso-buurten want die aso's geven toch niks, of ze zeggen: voor de gehandicapten? ik ben zelf gehandicapt, heel frustrerend

Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan. Ook bleek de helft van mijn buurt afgebroken in het kader van wijkvernieuwing :roll: De opbrengst was er ook na.

Iemand nog een Nationale Collecte verstandelijk gehandicapten agenda nodig?
Anders wordt het eenmaal, andermaal, prullebak. :shock: