Pinkeltje

Wegens een interne verhuizing ben ik op zoek naar een paar grote dozen, bananendozen bijvoorbeeld. Is er iemand die toevallig nog dozen heeft staan?

BVD

aldi

N.B. Steendam

Kom maar halen...

Ik heb ook nog wel een paar staan. Als je die een dagje wil lenen kan dat zo. Wil ze wel binnenkort weer terug, ik spaar ze namelijk.

Infamous angel
Boerema schreef:

...en weer een nutteloze minuut voorbij.

Ja kan ze ook bij de AH vandaan halen. Je kan ze van tevoren bellen en dan leggen ze de dozen zelfs apart. Ook nog een dozen hoe-stapel-ik-ze makkelijk-op cursus erbij. Als dat geen service is!

O en als de vrachtwagenchauffeur achter er weer staat, dan raad hij je studie ook nog eens feilloos goed. Hoe doet die man dat :shock:

Rinze schreef: Ik heb ook nog wel een paar staan. Als je die een dagje wil lenen kan dat zo. Wil ze wel binnenkort weer terug, ik spaar ze namelijk.

Perfect, ik heb ze alleen dit weekend nodig. Ik heb inmiddels een voldoende aanbod van dozen, dus het topic mag dicht/weg/verdrinken

Hé, als je na het weekend dan weer veel dozen over hebt, dan wil Marrita ze wel. Zij gaat ook verhuizen (niet intern overigens).