marije

Hoi,
Ik ben Marije Pouwels, 3e jaars student ergotherapie in Nijmegen en lid van de VGSN-tq. Komend jaar heb ik een stagejaar, en ik heb voor mijn eerste stage (van 13 september tot half januari) een stageplaats gekregen in het mooie Groningen (verpleeghuis Maartenshof).
En nu ben ik heel hard op zoek naar een kamer of een kostadres. ik loop stage van maandag tot donderdag dus het gaat om een ruimte waar ik 3 nachten moet zijn. Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen. heb je zelf een kamer die je wilt onderverhuren, ken je mensen die een kamer willen onderverhuren of weet je een kostadres; laat het me alsjeblieft horen. ook verdere tips zijn van harte welkom!!!
groetjes, Marije

marijepouwels@hotmail.com

06-50604033

mensenvriend

tja er was ooit iets met een groene lading... oscar of zoiets???

En dit, Marije, zou ik als ondoorgrondelijk beschouwen. Waar is de ware menslievendheid gebleven, de cultuur waarin we elkaar helpen??

Om eerlijk te zijn... We hebben net een lading nieuwe aankomende GSV'ers, velen van hen zijn kamerloos en hebben, dat zult u begrijpen, prioriteit boven u. Dus ik vrees dat wij u niet echt van dienst kunnen zijn.

Ja, dat begrijp ik. Maar ik kon het proberen omdat ik niet persé in de stad zelf hoef te wonen, en misschien dat er op die manier een kostadres te vinden was.
in iedergeval bedankt.

mensenvriend
mensenvriend schreef: tja er was ooit iets met een groene lading... oscar of zoiets???

dit was joshiman....

Misschien een tipje: een ouwe discussie, waar toen op dit forum niet echt is gereageerd. Weet niet of ze inmiddels al voorzien zijn: