Ernst

Beste mensen,

Officieel zijn de vrijdag avond soosavonden in de vakantie afgelopen. Komende vrijdag echter zal er toch een soosavond zijn op initiatief van een aantal ATV'ers. Dus weest welkom!

da's sociaal. ik hoop dat jullie de stroomrekening eruit drinken. ik geef mijn carrière echter de voorkeur. toch hoop ik dat jullie je vermaken.

Welke vrijdagavond carriere heb jij dan!?

De atv sooscie doet trouwens wle aan shooters......

Ik twijfelde. Maar als Erik Plas komt ga ik sowieso niet.

Mooi, ga jij maar lekker zwemmen ofzo...

Herbsgarden
nemo schreef: ..carriere..
erik p schreef: ..shooters..

Wordt je nu toch doorbitch, HT?

als ik een weddenschap tegen jou verlies, word ik een keer doorbitch. maar enkel en alleen omdat jij dat zo graag wil!

btw: zaterdagochtendcarrière.

Even zomaar een random onderwerpje uitgekozen voor mijn vraag:
Is het nou safierstraat 4 of 9 waar mijn broertje (Herman Veenhof) gaat wonen? Ik doe nu mee aan een medisch onderzoek (xendo) en ik ga 5 dagen op zijn kamertje vertoeven (ivm met 5 ambulant-bezoek-dagen)...

Ik was dus even vergeten wat het nummer was, anders zit ik straks aan de verkeerde deur te sleutelen.

Nu ik toch op het gsv forum zit; balletje balletje op het gsva weekend was heel erg leuk :D

gr,
Gerard [vgsu]

Als hij in de flat gaat wonen dan zal het 4 zijn. Als hij in een rijtjeshuis gaat wonen zal het 9 zijn.

Hij zit iig samen met 1 of meerdere gsv'er(s)

toekomstig GSV'ers of huidige?

Ik dacht huidig. Hij heeft daar een kamer gekregen met 1 groot raam, meer weet ik niet.

N.B. Steendam

Toen onze jaarbundel naar de drukker ging woonder er geen GSV'ers op 4 noch op 9. Als je zeker weet dat het éen van bovenstaande nummers is, ga dan maar uit van 4 - in de flat.
Maar misschien kun je het beter nog eens aan je broertje vragen.

weet je zeker dat het de saffierstraat is?

Er zit toch uberhaubt geen Veenhof op onze vereniging? of ben ik nou gek?

Lech Walesa

Gaat die Herman nou nog Farmacie studeren?

Ja. En ik kan het niet vragen omdat hij in Canada zit. Maar ik ben er al uit. Had natuurlijk al veel eerder in de berichtengeschiedenis van 'Snurf' moeten kijken.

:hammer: