Lotte

Hallo!

Per 1 september komt er een tijdelijke kamer vrij op de bovenste verdieping van de rode flat(héél. véél. uitzicht).Ik krijg de kamer per 1 september maar ga gelijk 4 maanden naar het buitenland, dus wil ik hem graag onderverhuren:) Het is dus van september tot en met december. Het gaat om de galerijkamer (ong 13m2) met daarin: wasbak, raam, muur, vloer, zuurstof.. Oftewel: omdat ik gelijk weg ga weet ik niet hoeveel spullen ik er in kan zetten (maar dat kan sowieso in overleg). Voordeel is wel dat je alles op de muren mag klatten wat je wil, omdat ik het in januari toch weer oververf:P
Je deelt het huis met twee superleuke meiden (Elsa en Monique) en alle dingen die je nodig hebt om een beetje fatsoenlijk te kunnen leven zijn aanwezig (wel afhankelijk van je SES en je definitie van 'fatsoenlijk'. 'fatsoenlijk' gewoon op zn ABN, niet 'fatsoenlijk' op zn Jort Kelders.) Bijna vergeten: de huur is ongeveer 140 euro (incl).

Heeft u vragen of opmerkingen of bent u geïnteresseerd? Mail dan naar: ld.stelpstra@hotmail.com. Lokaal tarief.

Lotte

Mag ik mijn eigen kamer onderhuren als mijn nieuwe huisgenoten niet bevallen?

Haha, ik zal het voorleggen aan de wijze raad. Maar ik kan geen zekerheden geven, resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.

Men mag nog steeds reageren:)

Naar welk buitenland ga je? Ik ga ook naar het buitenland, misschien komen we elkaar nog tegen :)

Naar het verste buitenland wat je kunt bedenken en dan praat ik toch gauw over 100 km vanaf Venlo. Ik ga naar het onovertroffen, pittoreske Dortmund! En jij?

Ik heb iemand gevonden!