N.B. Steendam

Kijk eens; een geweldig schattig kastje. Staat beeldig in elke gang, maar kan ook prima in een andere ruimte worden geplaatst. Perfecte afmetingen om schoenen in te zetten. Je zet er ook heel makkelijk troep op en oud papier waardoor het snel een zooitje wordt, maar hij is dan ook niet duur voor de prijs van het geld. Check uit:

Afmetingen in cm zijn: 26,5 x 121 x 87. Of dat lengte x breedte x hoogte is hangt natuurlijk af van de wijze van plaatsing.

Wie het eerst hier aan de deur staat mag hem hebben, als hij na een week niet weg is zet ik hem op Marktplaats voor 300 euro in de sectie antiek. Dus wees er snel bij!

Wouw, wat een mooi ding. Misschien kan Nelleke van de Krocht er wel wat mee, dan word je misschien nog beroemd.

N.B. Steendam

Ik weet niet wie het is, ze is sowieso niet zo mooi als het kastje:

Maar bedankt! Heb jij geen gang?

Tussen kunst en kitsch toch? Zij is vet grappig.

Herbsgarden

Volgens mij is Nelleke wel minstens zo antiek als het kastje. Dat ding is trouwens best chill, kan ik uit ervaring zeggen. Heb er zeker twee keer lafjes tegenaan geleund en dat ging prima.

Als Siegard hem mooi vindt wil de familie Heijs f.t. D.V. hem eventueel wel hebben.

N.B. Steendam

Ik geloof dat ik hem wel eens heb horen zeggen dat hij het kastje uitzonderlijk mooi vond. Wanneer kun je hem komen halen? Gewoon lekker studentikoos een bakfietsje huren, dan heb je gelijk jolijt. Siegard laten fietsen, zelf pronken met het kastje, ijsje halen bij de Friet van Piet - en iedereen wenst stilletjes dat ze Klaske waren.

Koning Drietand

De rest van het huis is niet zo stoffig hoor.

Het kastje is natuurlijk bijzonder mooi, maar aangezien we nog geen huis hebben is het nog de vraag of we hem straks wel ergens kwijt kunnen. Dus van mij mag je iemand anders blij maken met dit kekke kastje.