Biezema

Speciaal voor ON3 en haar supporters (= alle GSV'ers) wordt er maandag 30 mei een rondleiding georganiseerd door de nieuwe in aanbouw zijnde voetbaltempel van Groningen: de Euroborg!

In 2006 zal onze FC in een supermodern gloednieuw stadion komen te spelen. Nu hebben wij al de kans om het tot in haar fundamenten te doorgronden.

Rondleiding
om 16.00 uur zal er een speciale rondleiding gegeven worden door het in opbouw zijnde stadion.
Voordat de laarsen aangetrokken kunnen worden krijgt u eerst een kop koffie en cake en wordt er een filmpje getoond met informatie over de euroborg en de geschiedenis van de omgeving.
Wanneer ook de bouwhelmen opgezet zijn gaat u de bouwput in en bekijkt u het gebouw op verschillende niveau's. Zo neemt u onder andere een kijkje in een skybox en kunt u voor het eerst vanaf de bovenste verdieping naar het veld kijken.

Opgave
een ieder die zich betrokken voelt bij ON3 kan zich opgeven voor dit teamuitje met supporters. De kosten voor de rondleiding bedragen 3 euro.
Opgave kan via het gastenboek op ON3.nl of het betreffende topic op het GSV-forum: er geldt VOL=VOL en spelers eerst! (er is plaats voor 30 personen)

dus: maandag 30 mei, 16.00 uur, rondleiding door de Euroborg. Kosten 3 euro.

ik geef me nog niet op, omdat ik niet weet of ik kan... maar ik zeg: Toppie!!

Als liefhebber van architectuur in het algemeen en toffe projecten in het bijzonder wil ik dit zeker niet missen. O ja, en ik voel me ook nog wel wat betrokken bij ON3, in ieder geval door het keepersshirt.

Goed bezig Henkos van Biessum de Joode! Ik ga er vanuit dat ik dan wel kan...

ik ook

Bakkie Krasse

ik ook natuurlijk.

Leuk zeg! Ik wil wel mee! Komt Martin Drent ook in zijn bouwvakkersoutfit??

Ik ga ook wel mee. Graag zelfs!

Ik las dat het een groot succes is, die rondleiding. Het moet echt een heel fraai stadion worden... Ben benieuwd!

Komende maandag is het al zover, dan start om 16 uur de rondleiding door de Euroborg: de voetbaltempel van het Noorden. Niet alleen voor voetbalfans een geweldig uitstapje maar ook voor de cultuurliefhebber, want het wordt een architectonisch hoogtepunt van de stad.

Voorlopige opgave rondleiding Euroborg (max 30 peronen):

  1. Frits R
  2. Hans P
  3. Koos L
  4. Breunis K
  5. Bouke K
  6. Ard B
  7. Ryco B
  8. Henk-Jan B
  9. Henk v B
  10. René J
  11. Roberto P
  12. Hans V
  13. Jan C

(we missen nog de vrouwelijk supporters)
Zoals je ziet is er nog plaats voor 17 personen. Geef je snel op want vol = vol en de opgaves kunnen plotseling erg hard gaan.

Stephan; onze ambassadeur heeft zich helaas weer af moeten melden vanwege werkzaamheden op andere vlakken.

Shit, ik moet me bij deze weer afmelden... Waarom moet het dan ook precies deze maandag??

Ongeveer op deze maandag, schept bij iedereen zoveel onduidelijkheid...

Ik ben er wel bij btw...

ik dacht al, ik heb nog iets vandaag.. maar dat is dit dus...
is het om 16:00 daar verzamelen?

wie wat waar afspreken? fietstechnisch gezien?

Hallo dan. Weer terug van schier en een inzage in een tentamen later.

Vanmiddag begint de rondleiding om 16.00 uur.

IEDEREEN IS WELKOM -- ER IS NOG PLEK -- KOM OOK -- NEEM NOG MAAR WAT MENSEN MEE

Voor Vinkhuizen stel ik voor om om 15.20 uur bij de Safier te verzamelen.
Anderen moeten zelf wat afspreken of er gewoon maar naartoe fietsen.

Route: Vanaf het station langs het spoor en die dan niet oversteken. Vervolgens zie plaatje:

meer info :

Hey, veel plezier daar hè!!

Inderdaad. Ik had me ook opgegeven, maar had de boot gemist (in de meest letterlijke zin van het woord: schier-lauwersoog).

'k kom wel een keer kijken alsie af is...

Hee Euroborgskie bedankt! Het was misschien geen 'rond'leiding, maar het was zeker mooi!

Bakkie Krasse

Ja, het zag er nu al leuk uit. 80.000 gaten boren in 4 weken, wie doet dat na?
Henkie bedankt

Heey boys en jessica bedankt he!!

Oja, ik heb perongeluk die laarzen aangehouden. Ze zaten ook als gegoten!
Wel jammer dat we niet de kleedkamers in mochten, zelfs niet als jij de deur open zou breken Koos, jammer hoor.
Henk en HansP: kunnen jullie ff wat foto's online gooien als het niet te veel moeite is?

Ja hannah jij ook bedankt he :D de laarzen en de helm zaten idd geweldig! die kleedkamerdeuren moeten we maar een keer gaan testen als de bubbelbaden erin zitten 8)
ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die ene foto met die bouwvakker