TanjaNee
Jurius Caesar

En Groningers....

gaan we u daar nog ontmoeten? Of bent u zo ontmoedigd van uw Parijs-avonturen dat u liever in het Hoge Noorden blijft?

Jurius Caesar schreef: En Groningers.... gaan we u daar nog ontmoeten? Of bent u zo ontmoedigd van uw Parijs-avonturen dat u liever in het Hoge Noorden blijft?

Het is dat ik dan een regioweekendje heb, anders hadden amice van der Jagt en ik jullie wel even allemaal verslagen. Maar ja, wat wil je, met een Porsche ben je er natuurlijk zo.... :o

Berichtje voor Jurrian:

Bron: http://nu.nl/news.jsp?n=322404&c=119
'Porsche-rijders gaan vaker vreemd'

Uitgegeven: 12 mei 2004 14:11
Laatst gewijzigd: 12 mei 2004 14:25

HAMBURG - Bezitters van snelle Porsche-sportwagens gaan vaker vreemd dan de gemiddelde Duitse automobilist. Die conclusie trekt het Duitse autoblad 'Men's Car' uit een onderzoek onder meer dan tweeduizend autobezitters van twintig tot vijftig jaar.

Van de ondervraagde mannelijke Porsche-bezitters zei bijna de helft (49 procent) ontrouw te zijn. Van de vrouwelijke Porsche-rijders was dat 37 procent. BMW-rijders kwamen op de tweede plaats: 46 procent van hen zei wel eens vreemd te zijn gegaan.

Van de vrouwen waren de Audi-rijdsters het vaakst ontrouw: 41 procent zei wel eens buitenechtelijke seks gehad te hebben. Opel-rijders en -rijdsters zijn volgens de onderzoekers het trouwst.

dus...

Tsja.... :oops:

Ja ik dacht de hand van de bestuurder al een keer te voelen ja!! :? :shock:

van der Jagt schreef: Ja ik dacht de hand van de bestuurder al een keer te voelen ja!! :? :shock:

Nou je het zegt, onze porscheneger was inderdaad wel een beetje heel erg enthousiast om ons on zijn auto te krijgen.
Hier wou hij met ons even een pittstopje doen...

Jurrian schreef: [..] Nou je het zegt, onze porscheneger was inderdaad wel een beetje heel erg enthousiast om ons on zijn auto te krijgen. Hier wou hij met ons even een pittstopje doen...

je bent onze afspraak toch niet vergeten jurrian :angry: