Wendel

Afgelopen diës heb ik mijn prachtige paraplu meegenomen naar Hoogkerk. Maar een paar dagen geleden kwam ik erachter dat ik na zo'n hele dag eten en drinken en vrolijk zijn helemaal ben vergeten om 'm weer mee naar huis te nemen.

Nu was dit echt een hele mooie paraplu en ik baal verschrikkelijk dat ik 'm kwijt ben en ik wil 'm dus heel graag weer terug (vooral ook omdat 't officieel een bruidsparaplu is en ik dat misschien binnenkort wel goed kan gebruiken). Ik heb de locatie al gebeld maar daar lag die niet meer.
Dus: heeft iemand mijn paraplu meegenomen of heb je iemand gezien die er mee vandoor gegaan is? Laat het me alsjeblief weten.

Oh ja, een beschrijving: het is een doorzichtige paraplu met witte bloemen en een wit handvat. Echt supermooi. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat iemand 'm meegenomen heeft. Maar goed, hij is van mij en ik wil 'm graag weer terug.

Wendel

Wendel schreef: Afgelopen diës heb ik mijn prachtige paraplu meegenomen naar Hoogkerk. Maar een paar dagen geleden kwam ik erachter dat ik na zo'n hele dag eten en drinken en vrolijk zijn helemaal ben vergeten om 'm weer mee naar huis te nemen. Nu was dit echt een hele mooie paraplu en ik baal verschrikkelijk dat ik 'm kwijt ben en ik wil 'm dus heel graag weer terug (vooral ook omdat 't officieel een bruidsparaplu is en ik dat misschien binnenkort wel goed kan gebruiken). Ik heb de locatie al gebeld maar daar lag die niet meer. Dus: heeft iemand mijn paraplu meegenomen of heb je iemand gezien die er mee vandoor gegaan is? Laat het me alsjeblief weten. Oh ja, een beschrijving: het is een doorzichtige paraplu met witte bloemen en een wit handvat. Echt supermooi. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat iemand 'm meegenomen heeft. Maar goed, hij is van mij en ik wil 'm graag weer terug. Wendel

die heb je heel nie nodig joh, naar ik mag aannemen heb je een dag uitgekozen waarop t niet regent dus zo'n plu is helemaal niet aan de orde!
mocht dit niet het geval zijn zou ik je dag verzetten ipv een hoop moeite doen voor zo'n regenscherm...maar wie ben ik...!!! zelfs ik, in mijn grooste wijsheid, heb de waarheid niet in pacht!
succes ermee