Henri L

Omdat de VGSE u een presentatie geeft...
Omdat er een speciaal biertje is... (La trappe dubbel)
Omdat er weer geswingd kan worden....
Omdat u uw ATV-vriendjes weer is wil spreken....
Omdat u op vrijdag toch niets anders te doen heeft....

Daarom verwachten wij dat u er bij bent om er een superfeest van te maken.

Kom dus lekker langs vrijdag drink een La Trappe en begin uw weekend en de lente swingend in de achterzaal. Wat wilt u nog meer?

hoelaat is de presentatie?

www.vgse.nl schreef: Beleidpresentatie …en met veel enthousiasme nemen wij het stokje over van VGSE Hufterproof! De afgelopen tijd hebben wij kunnen zien en nadenken over op welke punten ons mooie soospand en het exploiteren ervan, dit jaar extra aandacht nodig heeft. Op vrijdag 30 maart geven wij een beleidspresentatie, waarin onder andere deze punten toegelicht worden. Leden van ATV/GSV zijn van harte welkom vanaf 20:00 uur. Aansluitend zal er een passend feest worden gegeven.

aha, bedankt...

Het beleid zal in de loop van deze week ook online komen te staan zodat een ieder dit vantevoren goed kan doorlezen.

Dankjewel Henri!

Komen iedereen, 't wordt leuk!!!

staat het beleid al online?

Henri L schreef: Omdat u uw ATV-vriendjes weer is wil spreken....

Mooi dat jullie een Lenthe swingfeest organiseren ter ere van mijn verjaardag zaterdag! Helaas kan ik er zelf niet bij zijn.

Het beleid van VGSE 07-08 is te vinden onder GSV documenten. Of klik .

Tot vrijdag 20:00 op onze Sociëteit!

Deze mooie flyer wil ik jullie niet onthouden.

Kan de Webcie of Henri deze in de eerste post zetten? Top!

Als er nou een swingfeestje in jumpstyle is dan heb je een goede kans dat ik kom. De golden oldies van de jaren 60, 70 en 80 hebben we nu wel vaak genoeg gehoord. Het wordt tijd dat de GSV eens met de tijd meegaat. Jumpen dus.

N.B. Steendam

Retro is natuurlijk ook hip.

En begrijp ik goed dat het zwoele zomernacht (zomemacht?) feest één en dezelfde als het lente-feest is?