Ursa

Met de suggestie van de webcie lijkt het me goed een apart topic te starten voor problemen met Internet Explorer. Ik gebruik nu IE 8 en het valt me op dat de links in de kopjes in de header verdwenen zijn (d.w.z. 'Home', 'De GSV', 'Forum' etc.) staan er nog wel maar werken niet als je er op klikt. Hetzelfde geldt voor de zoekfunctie. De 'algemene' link, in de afbeelding in de header werkt nog wel.

Voor de duidelijkheid, dit topic gaat dus louter over problemen met de site in IE, en niet andere browsers. Thuis gebruik ik FF en dat werkt prima. Andere mensen nog problemen met het bekijken of gebruiken van de site in IE 8?

Whoohoo l33t!

Ahum.

Valt me nu op dat dit probleem zich alleen voordoet bij het forum; bij de andere subgedeelten staan de links onder de zinspreuk en werken ze gewoon. Bij het forum staan ze er boven en werken ze niet.

Beter ga je dus gewoon Chrome gebruiken zoals elk weldenkend internetgebruiker.

De UB is stom. Als je daar FF hebt geinstalleerd kan je dat de volgende dag weer doen. Denk dat dat met Chrome net zo is, áls je dat al mag installeren.

On-topic. In IE is de button ''plaats een reactie'' even lang als het venster zelf ongeveer. Niet heel erg, maar wel erg lelijk. ;)

ik snap het niet, ik werk ook met IE maar ik heb al die problemen gewoon helemaal niet?

Er is ook IE 9.

Je kan in de UB, Firefox of Chrome op je eigen profiel installeren ipv op de PC zelf, dan zou het gewoon moeten blijven werken. Ik heb op al mijn RuG werkstations gewoon lekker Firefox.

Goede oplossing. Ik gebruik zelf ook amper IE, maar is het niet een idee voor de onwetende horden die dat wel doen de site een beetje compatible te maken?

In feite wel, maar ik weet niet of de kennis ook aanwezig is.