Leonie.

Hoi webcie,

Is het niet veel handiger als je gewoon zelf je avatar kan wijzigen? Nu moet ik wachten tot iemand van jullie 'em goedkeurt.

XX

Leonie. schreef: Hoi Webcie, Is het niet veel handiger als je gewoon zelf je avatar kan wijzigen? Nu moet ik wachten tot iemand van jullie 'em goedkeurt. XX

Ik weet niet waar het door komt, ik zie nergens een optie om avatars goed te keuren en de permissies staan zo dat het gewoon toegestaan zou moeten zijn.

Raar hoor. Dan ga ik het gewoon nog een keer proberen.

Ik heb hetzelfde probleem: op het moment van uploaden staat er 'uw afbeelding wacht op toestemming van een moderator'

(Wat mij betreft is H3nQ nu wel lang genoeg slachtoffer van identiteitsdiefstal)

er spoort iets niet hoor.

Raar. Mij is het wel gelukt. Via het gebruikerspaneel kan dat gewoon toch?

Hoi Webcie! Is er al een oplossing voor het hierboven aangekaarte probleem? Ik kan mn avatar namelijk ook niet wijzigen en t zou toch wel heel fijn zijn als dat zeer binnenkort zou kunnen. Ik krijg eveneens de melding dat mijn nieuwe avatar wacht op toestemming van een moderator. Zien jullie niet ergens een lijstje met mogelijkheden die een gewone gebruiker heeft?

Inmiddels kan ik wel door op 'wijzig uw profiel' in plaats van op 'wijzig uw profielfoto' te klikken op een schermpje komen waarop ik mijn profielfoto kan wijzigen. Daarna krijg ik de melding "uw instellingen zijn opgeslagen". Maar vervolgens zie ik toch mn oude avatar naast mijn naam staan.

Ik denk dat het me begint te dagen, proberen jullie allemaal je avatar te wijzigen via het kopje Intern op de Homepage? Dat staat namelijk los van het forum, dat wordt het jaarbundelsysteem.

ucp.php?i=profile&mode=avatar <-- Daar zou het moeten lukken.

Ja hoor, Boerema for President!

Super! Dankjewel! Kun je ook zonder die link in dat menuutje komen, of komt dat later nog op de website?

Later moet het wel gewoon in het jaarbundel systeem te wijzigen zijn.

Awesome. Ik wilde al heel lang mijn avatar veranderen, omdat ik beloofd had dat te doen als de nieuwe site er was.

Hij is mooi H3nQ!

Wil je nu weer de ouwe doen Henk? Die vond ik mooier.

Maurice schreef: Wil je nu weer de ouwe doen Henk? Die vond ik mooier.

Beste Maurice,

Bedankt voor uw reactie. Helaas kunnen wij niet op uw verzoek ingaan. H3nQ™ heeft dagelijks met vele externe partijen contact en kan niet elk verzoek los behandelen. Wij hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,

H3nQ

Paula Lunenborg

Hoi webcie; ik heb al zon klein plaatje en nu past het nog niet; hoe kan ik mijn afbeelding nog kleiner maken, zodat hij wel als mijn avatar kan? Thanks,.

Volgens mij kan je em ook als ander bestand opslaan en dan is het bestand minder groot; heb ik een keer per ongeluk gedaan en dat werkte.