Holsappel

Ik dacht, mensen willen graag bij de lijst van actieve topics ergens op kunnen klikken zodat je meteen naar het nieuwste bericht gaat. Nu is dat linkje een heel klein gevalletje die op de PC net te vinden is en op een smartphone nooit gevonden zal worden. Kun je niet die dingen die voor de topics staan (met die pijltjes, kleurtjes etc.) als link maken naar het laatst geplaatste bericht in dat topic?

x

Liever een link naar het eerste ongelezen bericht.

En mag het interne bezwicie topic dan ook weer tussen de actieve topics staan? Want nu kunnen we wel berichtjes daarin plaatsen, maar ziet niemand dat. Beetje onhandig is dat..

Is er niet gewoon een Lieve Webcie-topic?
Of is dit nieuw en hip?

Ja, je moet dus ook niet over andere suggesties in dit topic gaan praten. Daar kun je zelf een nieuw topic voor aanmaken, zodat voor de webcie overzichtelijk is welke suggesties er zijn per onderwerp.

Dit gaat toch ook over actieve topics? Anders krijg je superveel nieuwe topics; wordt toch ook onoverzichtelijk.

Klopt wel hoor Leonie, ik reageerde op FJ ;)

Sorry Wouter ;)

Goed bezig, GSV-ers die elkaar op de goede weg houden :)

En mag er dan ook onderaan een linkje naar de actieve topics zodat ik niet helemaal naar boven hoef om er op te klikken? (ja, ik ben lui)