Alphacursus

Geinteresseerd om op een vrijblijvende manier kennis te maken met het Christelijk geloof en/of (weer) eens stil te staan bij de beginselen van het geloof? Geef je dan op voor de Student Alpha cursus! Ook een goede manier om eens met je vrienden over het Christelijk geloof te hebben in een relaxte omgeving. De avond bestaan uit eten/praatje/groepstijd en een borrel. Er is zowel een cursus op de maandag als donderdag en opgeven kan via alpha@nsgroningen.nl. Wil je meer informatie? Kom dan naar onze informatieavond. Voorafgaand wordt er een cabaretavond (start 20.00) georganiseerd met Ruurd Walinga. Zin in een avond cabaret en/of informatie over de Alpha kom dan op maandag 7 februari naar de Hereweg 1 (societeit Navigators).

Ik ga hier heen maandag, gaat er iemand mee?

Leuk, helaas heb ik van 18.30-21.30 tentamen..
Anders was ik wel even langs gegaan

Koning Drietand

Ik wil hier wel graag heen, maar weet nog niet of dat gaat lukken.

Lijkt me zeer leuk! Ben erbij!

TheoSikkema

Even een reminder, dit is dus vanavond!

Gaat er nog iemand mee? Vanuit Vinkhuizen?

Koning Drietand

Ik ben erbij, maar voor Vinkhuizen ritjes ben ik niet zo in. Dus ik moet je helaas alleen laten.

Oké ik vergeef je! Ik ga lekker met de bus, tot straks!

Koning Drietand

Trouwens goed geregeld deze avond. Ik heb me prima vermaakt en een mooie cd gewonnen.

Koning Drietand schreef: Trouwens goed geregeld deze avond. Ik heb me prima vermaakt en een mooie cd gewonnen.

Lelijke kubus gehakt! Ik vond het ook vermakelijk.

Koning Drietand

Moet je geen afzuigkap boven je neus!