nannega

Beste GSV'ers,

10 februari staat er een spetterend concert te wachten. Anders dan bij een Sing-In zal de nadruk nu veel meer op (pop-rock) concert liggen dan bij een Sing-in het geval is, uiteraard met respect voor het christelijke karakter.

Verder is er op 10 februari een exlusieve preview van het toneel van Bruce Kuhn. De volledige versie van het Marcus Evangelie voert hij op 24 februari op. Meer informatie daarover binnenkort, maar reserveer de 24e alvast maar in je agenda.

Tenslotte gaan we na afloop nog knakworsten uitdelen op de grote markt om onder studenten iets van het licht van Christus in de stad te laten zien.

Kortom, het wordt een mooie activiteit waarin alle ruimte is voor een spirituele uitbarsting!

Namens de OCSG,

Henk-Jan

Ik blijf erbij dat een band waarvan de drummer met een thermoskan meegebrachte koffie in de UB zit onmogelijk twee uur lang kan boeien. Verder ben ik niet jaloers.

Ichtus, zonder H, haha. Dat zullen ze leuk vinden. Verder: februarie.

@MdR: ik kan me enigszins voorstellen dat een drummer met flink wat koffie op een stukje energieker speelt. Misschien een tip als je ontevreden bent over je eigen performance?

In aanvullig op deze activiteit kan ik alvast zeggen dat 24 februari de Martinikerk plaats van actie is voor een toneelvoorstelling van Bruce Kuhn.

Reserveer deze datum alvast in je agenda en vraag een studiegenoot, vriend of vriendin om mee te gaan. Kaarten zijn 5 euro per stuk en te reserveren via kaartverkoopocsg@gmail.com

nadruk meer op pop-rock - wat voor nummertjes worden er zoal gespeeld dan? hillsong-nummers met een in een pop-rock jasje of pop-rock nummertjes met een biblical twist? Zoals de Abdis en de Monnik met het nummer Eva, of Just Say Yes van Pope Patrol?

Daarvoor moet je bij de band wezen, maar meer in de trend, Delirious, DC Talk, kortom knallende nummmers.

Koning Drietand

Bump

Paarshaas schreef: Bump

Gaan hier nog mensen heen? Of sneeuwt het buiten?

Ik ga wel, gewoon omdat ik het leuk vind.

Koning Drietand

Ik ga gewoon omdat ik wel hoge verwachtingen heb. Ben altijd iets meer van de pop rock geweest dan van de opwekking dus ben erg benieuwd.

Ole Einar Bjorndalen

Ben er bij.. wie nog meer??

Vet veel mensen merk ik net. Je mag ook meezingen schijnt het.

19.40 onderaan de Saffier, krijg ik net te horen.