Martine

Aangezien ik een ticket kan gaan boeken dat mij op 1 april naar Oxford brengt en ik van plan ben de volgende 7 maand niet terug te komen, heb ik voor iemand de uitgelezen kans om eens de sfeer in huize 731 aan de lijve te ondervinden.

Ik bezit de gezellig balkonkamer (+/-13m2), die je amper het gevoel geeft dat je in 12-hoge flat zit. Geen last van onderburen en als je naar buiten kijkt, lijkt het alsof je een enorme tuin tot je beschikking hebt. Verder is het huis van alle gemakken voorzien (internet, wasmachine, krant, ligbad, wat wil je nog meer).
De kamer blijft gemeubileerd en zal zo rond de € 150,- per maand gaan kosten.

In hetzelfde huis zul je mijn lieftallige huisgenotes Gea en Berdine tegenkomen. Ook zij zullen het enigszins moeten zien zitten met jou als huisgenoot. Maar maak je daar maar niet te druk over ;-)

Dus lijkt het je wat, neem dan contact met mij op:

martinegringhuis@hotmail.com of 0619008546 Het duurt nog even voor het zover is, maar zodra de kamer vergeven is laat ik het hier weten. Anders geef ik dit topic wel zo nu en dan een bump.

Oei, dat lijkt me wel wat.

Is de badkamer voorzien van geluidsinstallatie? En is er over te praten om die grote kamer te krijgen. Dat schijnt echt een belevenis te zijn...

Lijkt me ook wel wat. Ik heb helaas al een huis.

Ja leuk! Maar volgens mij zou jij er niet meer kunnen aarden, Slager. Dat huis is veel te netjes tegenwoordig, en er ligt zelfs keurig laminaat in de grote kamer...

Nog mensen kaalgeknipt de laatste tijd?

Het lijkt haast afgesproken werk Pieter, dat je weer op dit forum te zien bent :wink:

DonaldDuck schreef: Oei, dat lijkt me wel wat. Is de badkamer voorzien van geluidsinstallatie? En is er over te praten om die grote kamer te krijgen. Dat schijnt echt een belevenis te zijn...

Leuk! Een Aqua-731-oud-balkonkamerbewonerstopic! Pieter, had jij toentertijd die badkamerstereoinstalatie gebouwd? Dat was vet relaxed. Dan zal ik ook nog maar even zeggen dat het een prima kamertje is. Heb er een prima tijd gehad. Het relaxte is ook dat je zomers tussen de middag lekker in de zon kunt zitten op het balkon, maar dat daarna de bomen erachter voor schaduw zorgen zodat je kamer lekker koel blijft.

lofzangen op wooncomfort in V'huizen, meesterlijk :D

Ach wie weet helpt het. En het is allemaal helemaal waar!

TheoSikkema

als ik nog niet in het pittoreske Beijum woonde zou ik alleen al vanwege de huisgenoten die kant op vliegen;) En dan krijg je er blijkbaar ook nog een waslijst aan fameuze oudbewoners én tal van exclusieve curiositeiten van het huis bij! Wat een woning..

Had ik al gezegd dat het echt een enorm voordeel heeft om op de eerste verdieping te wonen? Kennen jullie het, dat je je fiets van het slot haalt en dan bedenkt dat je je telefoon vergeten bent. Dat je dan weer het huis in moet lopen en even later weer bij je fiets staat en dan bedenkt dat je pinpas nog in de broek zit die je de vorige dag op soos aan had. Dat je dan weer je huis in moet vervolgens veel te laat op je fiets zit?

Nou dat is dus helemaal niet erg als je op de eerste verdieping woont! Je bent in 10 seconden van je fiets bij de deur!

Nee sorry, nooit meegemaakt Hannah... ;)

Joehoee, we zoeken nog steeds een huisgenootje, dusss als jullie nog mensen weten die een kamer zoeken, laat het dan horen! Dagdag!

Dus het komt er op neer dat je voor 150,- euro samen met Gea en Berdine in één huis zit?! woooo dat is nie duur! ik zit in dubio! :D

Jahaa all inclusive, wat wil je nog meer? ;) Gezellig samen koffie drinken, lekkere kip-tandori van Gea en broccoli van Berdine, maskertjes, zumba oefenen met een filmpje van you-tube, afleveringen kijken van 'je zal het maar hebben' en 'wie is de mol', chocola eten en daarnaast elkaar stimuleren om te studeren. Nou wat wil je nog meer? Het ideale plaatje! Dusss komt u maar!

Tis alleen zo jammer dat het tijdelijk is ;)

ja helaas wel tijdelijk, maar daar staat tegenover dat je dan wel even de tijd van je leven hebt ;)

Ik heb al een potential voor de kamer, dus deze week ga ik de knoop doorhakken. Is het je even ontglipt, lees je nu het topic nog eens door en denk je: 'eigenlijk had ik daar als GSV'er van moeten profiteren, 7 maanden in dat huis is toch prachtig', dan moet je zo snel mogelijk even van je laten horen!