Geertsma

#Edit 31aug2005: zie post van vandaag...

Onderzoek naar een middel ter behandeling van hoge bloeddruk en hartfalen. PBR-044691 Gezochte deelnemers: Gezonde mannelijke en vrouwelijke vrijwilligers tussen 18 en 55 jaar. Periode: Het onderzoek bestaat uit 4 perioden waarin u in de eerste periode gedurende 5 dagen (4 nachten) en periode 2, 3 en 4 gedurende 4 dagen (3 nachten) in ons onderzoekscentrum zult verblijven. groep 2b-nl: 31 januari – 3 februari, 7 – 10 februari, 14 – 17 februari, 21 - 24 februari 2005. Let op: dit zijn de data waarop de studie op dit moment gepland staat, echter deze kunnen nog aan verandering onderhevig zijn. Bijzonderheden: Alleen mensen die niet roken mogen aan dit onderzoek deelnemen. Voordat u mag deelnemen, ondergaat u een uitgebreide medische keuring. Vergoeding: € 1446 exclusief reiskosten van € 0,18 netto per kilometer, met een minimum van € 12 per retour, ongeacht de wijze van vervoer.

Het is dus 4x van maandag tot donderdag. Je komt maandag's om 15.00u. binnen en vertrekt donderdag's tussen 9.00 en 11.00u.

Let op: je mag 3 maanden niet aan een ander onderzoek hebben

meegedaan en ook 3 maanden niet gerookt hebben.

Voor meer informatie, check . Even zoeken op 044691. Opgeven kan via 0800-742 76 22. Even het PBR-nummer vermelden.

D'r is er weer één:

PBR-047821, nieuw middel dat gebruikt kan worden bij de behandeling van HIV-1-infecties

Data: 13-25 april
Let op: Er zijn twee nakeuringen, één na 5-8 dagen en één na 30-35 dagen (24-29 mei).

Vergoeding: E 1262,-

Matige rokers mogen ook meedoen. Alleen mannelijke vrijwilligers mogen meedoen (tenzij je Post Menopauzaal bent ;)).

Keuringen zijn volgende week.

Voor meer informatie en opgeven, zie boven. Je kunt vragen naar mij (en anders Inge of Marike).

Pharma Bio zuigt!
Ze discrimineren mensen met transplantaten.

Ja joh, één grote fascistische boel, hier :) .

Geertsma schreef: D'r is er weer één: PBR-047821, nieuw middel dat gebruikt kan worden bij de behandeling van HIV-1-infecties Data: 13-25 april Let op: Er zijn twee nakeuringen, één na 5-8 dagen en één na 30-35 dagen (24-29 mei). Vergoeding: E 1262,- Matige rokers mogen ook meedoen. Alleen mannelijke vrijwilligers mogen meedoen (tenzij je Post Menopauzaal bent ;)). Keuringen zijn volgende week. Voor meer informatie en opgeven, zie boven. Je kunt vragen naar mij (en anders Inge of Marike).

Een zware test of niet? Ik heb verhalen gehoord van mensen die HIV-middelen aan het testen waren. Gele ogen enz. omdat de lever de zware medicijnen niet aan konden.

PBR heeft weer dringend vrijwilligers nodig voor een onderzoek dat zondag begint. Je moet daarvoor deze week (liefst morgen) nog gekeurd worden en het onderzoek start zondag:

Het gaat om het onderzoek PBR-047421 voor niet rokende mannen van 18-55 jaar. Het onderzoek bestaat uit 3 periodes van 4 dagen (als ik het goed heb) plus een aantal ambulante bezoeken en de vergoeding is iets van 1100 euro.

Omdat het onderzoek al vol zat, was het weer van de site verdwenen, dus daar is nog niet meer informatie op te vinden (komt nog als het goed is). Ik ben zelf nu niet aan het werk, dus weet er ook even niet meer van. Weet dus ook niet 100% zeker of bovenstaande informatie helemaal juist is (m.n. de duur en de vergoeding). Als het goed is krijg ik het informatieblad nog doorgemaild en dan laat ik zsm meer weten.

Mocht je interesse hebben, dan kun je bellen naar het gratis nummer 0800-742 76 22 (liefst zsm). Dat kan tot 6 uur. Mocht je het daarna pas lezen en je hebt interesse, dan kun je hier een berichtje achterlaten en wordt je zsm gebeld. Ik ben dan nl. zelf ook aanwezig, alleen zijn we dan niet telefonisch bereikbaar (er wordt dan alleen uit gebeld).

Beetje warrig misschien, maar je kunt dus altijd even het gratis nummer bellen als je meer wilt weten.

Update: ik heb het infoblad binnen:

PBR-047421 Onderzoek naar een middel ter behandeling van een overactieve blaas

Gezochte deelnemers
Gezonde mannen tussen de 18 en 45 jaar.

Periode
Het onderzoek bestaat uit 3 perioden waarbij u gedurende 4 dagen (3 nachten) in het onderzoekscentrum zult verblijven.
Groep 3: 04-07 september, 05-08 oktober en 06-09 november

Bijzonderheden
Alleen niet-rokers mogen aan dit onderzoek deelnemen.

Vergoeding
U krijgt een brutovergoeding van € 1177. Reiskosten worden vergoed op basis van kilometers (€ 0,18 netto per kilometer) met een minimum van €12,- per retour, ongeacht de wijze van vervoer.

Wilt u meer weten?
Bel gratis met Pharma Bio-Research op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur: 0800-PHARMAB of 0800-7427622 vanuit Nederland (...). Verwijs hierbij naar de vermelde studiecode (PBR-047421).

Hoeft inmiddels niet meer. Voor een ander relaxed onderzoekje waar nog wel hard mensen nodig zijn check en zoek op 054591. De eerste groep is 3x van donderdagmiddag tot zondagmorgen... Scheelt je ook nog drie keer soos, dus tel uit je winst :).