Vriend Niels

Onderstaand emailtje werd gestuurd naar de Prescie. Zijn er mensen die zich geroepen voelen of studenten kennen die actief bezig zijn met evangeliseren meld het dan ff.

Hallo allemaal,

In verband met een reportage over evangelisatiewerk en studenten ben ik op zoek naar studenten die hun geloof actief uitdragen naar anderen op welke manier dan ook. Ik werk voor de Groninger Studentenkrant en het lijkt me leuk om een keer een dagje een kijkje te nemen in de keuken van het evangelisatiewerk. Zou het mogelijk zijn om mij in contact te brengen met studenten van de RUG of de Hanzehogeschool die zich op deze manier actief bezig houden?

Met vriendelijke groet,

Ingrid Wolfslag

Hmmm, is dat niet dat krantje waar op de achterkant in het januarinummer enorm afgegeven is op het "GSV/Ichtus-nonnetje"? Inhoudelijk niet zo'n heel sterk krantje. Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels over de goede bedoelingen hiervan.

Maar goed, misschien zie ik het helemaal wel verkeerd en is dit een uitgelezen mogelijkheid om Gods woord uit te dragen in het meest gelezen krantje in de UB-kantine.

Vriend Niels

Zijn er nog mensen die zich door het bovenstaande aangesproken voelen? Zelf dacht ik dat het misschien een idee is als mensen die mee gaan doen aan het project van Athletes in Action in Griekenland reageren, zodat er voor dat project aandacht komt in de SK.

Goed idee! Genoeg keus...

Maar een kijkje in de evangelisatie-keuken is het AIA-project natuurlijk niet. Ligt er dus maar aan of ze een leuk verhaaltje willen horen of echt mee willen lopen of zo (dat haal ik een beetje uit je eerst post).

okkeoosterhuis
K%S schreef: Goed idee! Genoeg keus... Maar een kijkje in de evangelisatie-keuken is het AIA-project natuurlijk niet. Ligt er dus maar aan of ze een leuk verhaaltje willen horen of echt mee willen lopen of zo (dat haal ik een beetje uit je eerst post).

Dit spreekt mij wel aan ik zat laatst de Uk te lezen en daar stond een heel armetierig stuk in over studenten Theologie in Groningen. :( Toen dacht ik het zou mooi zijn als er een keer een getuigend stuk in de uk zou komen te staan, of dat over evangelisatie werk onder studenten moet gaan, het werk van Host, Alpha cursus of Griekenland dat moet dan nog duidelijk worden mischien kan het wel over allemaal, wie willen er nog meer mee werken? En euh wat is het telefoonnummer van Ingrid Wolfgang :?: ?