Xander

Klaas en ik willen heel graag voor z.s.m. een WLAN usb plug hebben zodat we onze internetloze tijd kunnen overbruggen. Heeft iemand zo'n stickie voor in je pc waarmee je draadloze netwerken kunt oppikken, ja?

Als je er 1 of 2 hebt en je bent niet de minste SMS of BEL dan naar Klaas of mij want we hebben dus geen internet. Dáág.

Haai Xander,

Ik heb er één en ik ben er niet afhankelijk van. Niet een briljant snelle maar volgens mij doet ie 't wel. je gaat toch niet zomaar internet stelen van nietsvermoedende Patrimoniumflatbewonertjes?

Je mag m komen ophalen tussen nu en kwart over twee - daarna geef ik geen garantie dat c.a. nog thuis is.

Ik geef een thuisblijfgarantie van mezelf tot 15.00 uur.

Dat zal wel weer van die thuisblijfgarantie zijn die niet verder gaat dan de voordeur.

Afhankelijk van de periode en de intensiviteit van het gebruik, zou je mee kunnen liften met onze verbinding.

Very nice, de periode zal maximaal 3 weken zijn, en als het allemaal een beetje meezit heel kort. Bedankt C.A. dat je thuis was, beetje jammer dat we het apparaat niet konden vinden :)

Hoe goed is je internet nu? Zit je gewoon te leechen van de dichtstbijzijnde niet-beveiligde verbinding?

Want als er nog beveiligde speedtouchnetwerken in de buurt zijn met beter bereik kan je nog proberen ze te hacken door de code van de router op deze site in te voeren en het resultaat vervolgens als wachtwoord op te geven:

http://www.nickkusters.com/SpeedTouch.aspx

(laat dit een les zijn voor iedereen, verander het standaardwachtwoord als je een speedtouch router hebt)

Haha lache dit Henk, ik heb het direct even uitgeprobeerd, en direct raak. Iedereen die in de blauwe flat woont kan gebruik maken van een SpeedTouch

De gele flat ook

HenQ HenQ dit soort dingen moet je niet gaan verspreiden :P

Goeie poep Henq, hoe weet ik wat voor code ik moet invoeren?

Een speedtouch router heeft standaard een naam als speedtouch(code van letters en cijfers). Vul die code in op de site waar ik hierboven naar gelinkt heb. Klik op de knop en dan krijg je een nieuwe code. Dat is het wachtwoord van het netwerk (als de gebruiker hem niet veranderd heeft)

Pinkeltje schreef: intensiviteit

hbo'er...

Euhm ja :bloos:

En als ik nou zeg dat die vi uit het latijn komt, is dat geloofwaardig?