Renske

Dag allemaal,

Een of andere grapjas heeft mijn fiets met zijn hangslot op slot gezet. Met als gevolg dat mijn fiets nu op drie sloten op slot op het station staat, terwijl ik maar twee van die sloten zelf open kan krijgen. Is er toevallig iemand die een slijptol heeft en tussen nu en half 8 mij wil helpen op het station?
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!

Je kunt me bereiken per mail renske.bui[a]gmail.com of per telefoon 06 212 44 9 43

Alvast bedankt!!
Groetjes,
Renske

Pretty please with sugar on top??

Herbsgarden

Helaas heb ik geen slijptol, maar ik heb weleens gehoord dat je in zo'n geval de gemeente kan bellen en dan maken ze hem open. De reinigingsdienst haalt geregeld oude brikken op, dus die hebben wel gereedschap. 't Is het proberen waard.

En anders misschien die fietsenmakert op het station?

Als ik de gemeentereiniging moet bellen ben ik 25 euro kwijt, dus ik dacht laat ik het eerst hier proberen.
En de fietsenmaker op het station heeft er wel een, maar dan moet ik mn fiets in de zaak zien te krijgen. Aangezien deze ´grapjas´ de fiets heeft vastgemaakt aan het rek, lukt me dat denk ik niet zo goed...

TheoSikkema
Renske schreef: Als ik de gemeentereiniging moet bellen ben ik 25 euro kwijt, dus ik dacht laat ik het eerst hier proberen.

Tjonge, dat is dan ook schrikken als je dat belt. "Dit telefoonnummer kost u 25 euro per minuut, plus gebruikerskosten van uw mobiele telefoon."

On-topic, is dit niet een vorm van gijzeling van jouw bezit en kan je er dus geen aangifte van doen? Politie wil vast wel helpen met openen.

Already set and done! Bedankt voor de meelevende reacties :wink:

Webcie, slotje?