corrp

Hoi kamerzoekenden,

Vanaf 16 november komt bij mij in huis een kamer vrij voor 4 maanden. Als je dus nog een kamer zoekt is dit misschien een leuke tijdelijke oplossing!

De kamer is van Joanne, het zijn 2 kamers. 1 grote woonkamer en een slaapkamer. De huur is 300 euro en omdat joanne tijdelijk weg is blijven er wel wat meubels ed staan.

Lijkt dit je wat, stuur dan even een mailtje naar joannevdzee@gmail.com of bel 06-41043932. Je kunt ook met mij contact opnemen.

Omdat 16 nov al snel is, is het wel handig dat je snel reageert!
Voor meer info enzo, gewoon even mailen/bellen.

Groetjes, Corien

Ernstig mooie kamer, direct doen.

Precies, een tijdelijke kamer biedt volop doorgroeimogelijkheden. Ik begon ook met een tijdelijke kamer en nu woon ik al vier jaar in datzelfde huis (de reden zal ik even voor me houden).

Ursa schreef: Precies, een tijdelijke kamer biedt volop doorgroeimogelijkheden. Ik begon ook met een tijdelijke kamer en nu woon ik al vier jaar in datzelfde huis (de reden zal ik even voor me houden).

had dat niet te maken met het feit dat je je huisgenootje had bezwangerd en daar toen mee moest trouwen?

Klopt. Heeft er iemand nog ruimte over voor een aantal kinderen (ong. drie)?

jes, het is ook echt een hele mooie kamer...kan er daarom ook nog niet afscheid van nemen. in totaal dus 35 m2, met een woonkamer en slaapkamer. In de woonkamer zitten 2 grote inbouwkasten en in de slaapkamer één. Verder deel je de keuken met Corien en Linda....leuker kan niet dacht ik zo!

Boven mijn budget :P

En je werkt bijna elke dag? Gek zeg.

hebben alle eerstejaars ook al een kamer dan?

bewoner gevonden, dus dit topic kan dicht!