VGSW

De VGSW gaat verjaren, en niet zomaar verjaren: dit jaar is het een bijzondere verjaardag! De VGSW wil haar negende lustrum graag met u allen vieren. Het grote festijn vindt plaats op donderdag 5 november. U bent dan vanaf 23:00 uur welkom in café ‘t Gat. U mag uw creativiteit stoppen in uw kledij. Doe dit wel binnen de dresscode 2054. Heeft u om vier uur ’s nachts geen zin om op de (eerste) trein te wachten, kom dan in een VGSW-huis borrelen onder het genot van een drankje en heerlijke frituur. Duikt u op dat moment liever een bed in? Dat kan ook! Als u in Wageningen wilt blijven slapen, mail dan even naar lustrumcie[at]vgsw.nl.
We hopen u allen in Wageningen te kunnen verwelkomen!
Amicale groet, Marien Korterink

Als u amice Korterink junior uw huis beschikbaar stelt als borrel- dan wel slaaplocatie, dan denk ik dat ik wel langskom.

Shop die Slaapshopadvertentie toch asteblief van die poster af. Ik dacht dat het allemaal heel studentikoos was, maar het is een écht bedrijf en het is échte reclame en dus échte aquisitie voor de VGSW. Als je ballen hebt, zet je gewoon het gironummer van de vereniging eronder onder het motto "help VGSW de winter door"...

2054, dan ben ik net een jaartje met pensioen! Maar ik ben er helaas niet bij, Korterink junior. Wel een mooie opwarmer voor de dies trouwens.

Jammer amice Hoogendoorn. Ik ha je graag eens een van de mooiste steden van het land laten zien

Ik zal je één ding vertellen: Wageningen is absoluut niet één van de mooiste steden van het land. Ik weet niet of het er mee te maken heeft dat mij oma er woont, maar ik word verschrikkelijk depressief van Wageningen. Dankjewel..

Amicae amicique,

Vergeet u niet om aankomende donderdag op tijd richting Wageningen te gaan? Hêt is morgen al! Het belooft een prachtig feest te worden, waar u absoluut bij moet zijn. Na afloop is er gelegenheid te borrelen en/of te frituren!
Graag tot dan!

Amicale groet,

Marien Korterink

Dat is dus het broertje van Jan en hij lijkt er helemáál niet op, bijzonder hè? Verder zijn Marianne en ik er afgelopen vrijdag in Wageningen geweest en dat was toch wel heel erg leuk. Ze lopen alleen allemaal in pak op de Dies, dat is wel wat gek. Verder mogen jullie morgenavond eventueel wel naar hun lustrumfeestje, maar dan moet je ook naar het Diesconcert en héél fit en vrolijk zijn op de Dies zelf, goed?