Christine Vreugd

Ik ga ook proberen te komen! Heb er wel weer zin in!

Ik wil er ook proberen bij te zijn.

Ik vind het jammer dat het in Vinkhuizen wordt georganiseerd, anders was ik waarschijnlijk wel gekomen. (voor de goede orde, ik heb om 9u college)

Vergeet je liedbundel niet morgenochtend!

Flor is schreef: Ik wil er ook proberen bij te zijn.

dodelijke houding voor prikkeldraad-achtige activiteiten... of alle activiteiten die voor 10 uur 's ochtends beginnen.

annemarieke

liesbeth en ik komen ook want lies heeft een waterdichte auto!

Basic bedankt!

Het was mooi mensen! Tof om je dag zo te beginnen! Ik heb genoten van jullie, van de heerlijke croissantjes en van God!
Basic bedankt!

Ik vond het ook mooi. Basic en Lennard bedankt!

Yes, was tof. Bedankt!

Het was weer bijzonder mooi! BASIC, Lennard, Saffier 104 (in het bijzonder Henrieke voor het openstellen van haar kamer) en iedereen die er was bedankt!

Super was het hoor. Dankjewel allemaal voor het komen.

Basic bedankt, ik vond het geslaagd

HT schreef:
Flor is schreef: Ik wil er ook proberen bij te zijn.

dodelijke houding voor prikkeldraad-achtige activiteiten... of alle activiteiten die voor 10 uur 's ochtends beginnen.

En waar was jij, lijkt me nu een goede vraag.

Basic, Lennard en iedereen bedankt! Het was een leuke morgen, goed begin van een nieuwe dag.

Bedankt dus, ook namens Annemarieke.

Bedankt allemaal, ik vond het heel erg leuk! Jammer dat ik eerder weg moest, maar wat ik heb meegemaakt vond ik tof!!

Flor is schreef: Basic bedankt, ik vond het geslaagd
HT schreef:
Flor is schreef: Ik wil er ook proberen bij te zijn.
dodelijke houding voor prikkeldraad-achtige activiteiten... of alle activiteiten die voor 10 uur 's ochtends beginnen.

En waar was jij, lijkt me nu een goede vraag.

Ik ben de schaamte nog niet voorbij... echt *** dat ik het gemist heb.

Basic bedankt! Is het jullie trouwens opgevallen dat Pytric en Rolf allebei dezelfde manier hebben van zingen? Ze zingen allebei een beetje statig, zwaar en laag. Misschien hebben Assessor Primi een speciaal soort stem...

Een ochtend stem heet zoiets. Trekt wel weer bij naar mate de dag vordert. Over het algemeen wordt het door twee factoren veroorzaakt. Ten eerste door snotjes die zich tijdens de nachtrust ophopen rond de stembanden. Ten tweede komt het door het droogvallen van de stembanden tijdens de nachtrust, door het slapen met open mond. Het kan ook een combinatie van de twee factoren zijn. Een ontbijtje en flink rochelen is een goede remedie, alhoewel de tweede optie niet goed is voor je stembanden.

Of zoiets.

Ik wil toch even steun bieden aan UndahCovah: in ieder geval bij Pytric blijft die stem de rest van de dag ook zo.

BASIC bedankt! Het was fijn, het was mooi.