corrp

Whiehoe! Amaranth is alweer een jaar ouder, en dat gaat natuurlijk niet ongemerkt voorbij, het is weer tijd voor FEEST!!

De datum: Maandag 6 oktober 2008
De locatie: tussen Diep en Het Zwarte Schaap aan het Schuitendiep op nummer 48, inderdaad: Pand 48!
Voor wie: Voor jou en iedereen!
Hoe laat: vanaf 22.00

Het beloofd weer een mooi feestje te worden met eigen DJ's en veel gezelligheid.
So, don't be late for our party in Pand Forty-eight. :lol:

Nog even een edit: Om ons feestje nog even wat extra gezellig te maken is er een gratis fust, cocktails zijn een uur lang voor de halve prijs, zijn er lekkere hapjes en natuurlijk weer een super mooi amaranthbedankje!!

We zien je daar!!

Ziet er goed uit.

Inderdaad!
Alleen mis ik eigenlijk wel iets cruciaals, of beter gezegd: een cruciaal iemand.. Ik mis Martine op de foto..

Vriend Niels

Vette hits!

roos schreef: Ik mis Martine op de foto..

...en Loes, Ellen, Marchien, Marianne, Karianne, Tanja, Karine, Dineke en Joanne B. natuurlijk.
Zijn de cocKtails dan ook voor de halve prijs?

Ik ga volgede week met de eigenaar afspraken maken, wie weet Minks ;)

Yess en het thema wordt Proud to make a Spelfout.

corrp schreef: Het beloofd
minkcie schreef: coctails
Laura schreef: volgede

Hehe.. maarrr dat wordt weer very great in Pand Forty-eight! nu al zin in. :partyman:

Vriend Niels schreef: Vette hits!

en vette chicks.. goeie party, ik ga daar zijijijijnn.

Jessica schreef: Yess en het thema wordt Proud to make a Spelfout.
corrp schreef: Het beloofd
minkcie schreef: cocKtails
Laura schreef: volgede
Hehe.. maarrr dat wordt weer very great in Pand Forty-eight! nu al zin in. :partyman:

hehe... niemand vermoed 't, het spelfoutje doet 't (wordt het weer net zo'n mooi feestje als toen in - het nu failliete - Kessels?:D)

TuttieRuthie

Nog 8 nachtjes..!

Whoehoe!

minkcie schreef:
roos schreef: Ik mis Martine op de foto..

...en Loes, Ellen, Marchien, Marianne, Karianne, Tanja, Karine, Dineke en Joanne B. natuurlijk.
Zijn de cocKtails dan ook voor de halve prijs?

Tja.. er waren toch mensen nodig die die letters vast moeten houden..
Dus kijk maar eens goed achter de H en je ziet Martine vanzelf!

Yo Els, wat spook je allemaal uit? of krijgen we maandag alles in een keer te horen? weet niet of ik het dan allemaal aankan hoor ;)

Klaas is in the house voor achter de draaitafel.Ik citeer Klaas: Sounds Good! eff wat vette hits in de mix mixen, ben erbij!

dus deze mag je niet missen!

*Christianne*

Aiaiai, eeuwig zonde dat ik hier niet bij kan zijn...

klopt :schnief: snik

maar volgens mij heb je het rete naar je zin daaro!

Oh, nog maar 5 nachtjes slapen!! ik heb er zin in!

Check de edit in de eerste post voor de extra gunstige voorwaarden zodat je het nu echt niet meer mag missen!

@ Chris, we zullen je op de muur projecteren, hoef je het toch niet te missen :lol:

Wohoo, gratis fust, cocktails halve prijs, hapjes én mooie bedankjes??? Genoeg redenen om te komen! (Zo, nu hoeft ook niemand meer de eerste post te bekijken :))

Wat een keet in Pand-forty-eight!!!!

TOOOOPPPP! :D ik kan niet wachten ;)

TuttieRuthie

Wij ook niet! nog 3 nachtjes..!