ROel

Read it!

Read it! (voorheen de KIK) is een toerustingsconferentie voor kringleiders, kringcoördinatoren en kringleden, kortom: voor iedereen die geïnteresseerd is in het lezen van de Bijbel in kringverband. Tijdens deze conferentie kun je in de verschillende tracks meer leren over het leiden van een kring, het coachen van kringleiders en over de Bijbel lezen met vrienden.

Weer een Read it! conferentie waar je naartoe kunt gaan! Je hebt misschien de flyer gelezen, een bericht in je mailbox gevonden of je weet gewoon dat Read it! eraan komt en kijkt nu gewoon even op de site. Het kan je niet ontgaan zijn dat je steeds dezelfde kreet tegenkomt: ‘React!’.

Het thema ‘React!’ is afkomstig uit de brief van Jakobus en sluit naadloos aan bij de diverse thema’s die in de brief worden genoemd. Jakobus brengt een viertal thema’s naar voren:
• Wijsheid
• Horen en doen
• Standvastigheid
• Gebed en gebedsverhoring

Deze thema’s zullen tijdens de verschillende plenaire momenten worden behandeld. De lezing op vrijdagavond, de themapreek op de zondagochtend en de afsluiting zondagmiddag zullen samen de hoofdlijnen van de brief dekken. Daarnaast zijn er ook nog diverse workshops en verdiepingsprogramma’s die aandacht besteden aan (specifieke) gedeelten uit Jakobus.

Read it! vindt plaats in De Kroeze Danne (Ambt Delden) van 9 t/m 12 september 2011.

Geef je allemaal op mensen! Er staan nog maar 2 GSV-aanmeldingen.. Het is echt de moeite waard, zowel voor aankomende bk-leiders als anderen. Het vakantiegeloofsdipje is zo weer weg na de Read it!

Meer info op www.ifes.nl

Ik ga ook! (moet me nog aanmelden, dus dat maakt 3)

En ook dit jaar krijg je €10 korting van de fiscus als je naar de Read It gaat!

Het is echt een aanrader als je bk-leider wordt! misschien ga ik nog wel een keer dit jaar...

JorienHeijs

Ik ben er ook bij!

Ik wil er bij zijn maar moet van mijn zaterdagdienst bij KPN afg zien te komen, wordt nog lastig.

Ik ga me ook opgeven, voor t/m zaterdag denk ik...

edit: alleen zie ik dat ik dan niet wegkom daar, of moet iemand anders ook eerder weg?

Zeker een aanrader! Echt heel leuk en tof, vooral met veel GSV'ers.
En je kan prima naar het station in Delden lopen. Geen idee hoelang wij er toen over deden, maar volgens mij was het een uurtje.

Ow, terrific :P is het wel een beetje rechtdoor?

Koning Drietand

Je kunt ook liften. Gaat sneller en is leuker. Ging me bij de vorige Live-it ook goed af.

Sindael schreef: Ow, terrific :P is het wel een beetje rechtdoor?

Nee

Ik ben er ook bij, wel een duur grapje zo'n weekend;)

Ik ook!

Ik ben er ook bij! @ jorien, -10 euro, scheelt weer;)

Hoezo -10 euro?

Als je naar de Read It gaat krijg je 10 euro korting van de Senaat.

Sindael schreef: Ik ga me ook opgeven, voor t/m zaterdag denk ik... edit: alleen zie ik dat ik dan niet wegkom daar, of moet iemand anders ook eerder weg?

Er gaat altijd een pendelauto heen en weer die je wanneer je maar wilt naar het station brengt. Lekker dienen, mmm!

Gaan jullie ook in een chalet?

Leonie. schreef: Als je naar de Read It gaat krijg je 10 euro korting van de Senaat.

Mocht je willen! Nee hoor lekker van de GSV.

Ik ga ook!

JorienHeijs

Ik zie dat er nog maar 6 GSV aanmeldingen zijn voor Read It! Waar blijven alle BK-leiders?!
Enne, ik heb net een upgrade aangevraagd van een slaapzaal naar een chalet!

Ik kon bij mijn aanmelding niet aangeven waar ik wou slapen. Nu kost mijn weekendje slechts 16,50 maar heb ik geen slaapplek.. Gek he.. Heb er maar even achteraan gemaild dat ik in een chaletje wil.