Marianne

Onderstaande tekst kreeg ik binnen met de vraag of er nog mensen geïnteresseerd zijn bij een bijbaantje bij Christal.

Ben je op zoek naar een bijbaan die er toe doet? Ga dan werken bij Christal. Wij bellen uitsluitend voor (christelijke) goede doelen! Naast het marktconforme salaris
(€ 7,33 bruto per uur) gaat er voor ieder uur dat je werkt een euro naar de vereniging. Heb je passie voor goede doelen en wil je snel starten? Bel dan vandaag nog naar Christal (038-4268400) en vraag een sollicitatieformulier aan. Als je deze snel invult en terugstuurt kun je misschien maandag 31 augustus al starten want dan organiseren wij een training voor nieuwe telecedenten.
Werken bij Christal is flexibel. Je werkt 9 uur per week (3X3 uur). Jij bepaalt welke dagdelen je komt werken. Je kunt hierbij kiezen uit 2 ochtenden, 1 middag en 3 avonden en de zaterdagochtend. Kortom een flexibele bijbaan die er toe doet en die leuk verdient!
Christal is gevestigd in Groningen aan de Noorderhaven Z.Z.

Met vriendelijke groet,
Christal Teleservice b.v.

En ga je dat doen neem dan eerst ff contact op met mij. Dan kun je extra geld verdienen met het aanmelden...

Herbsgarden

Volgens mij hechten we bij de GSV waarde aan anciënniteit: geïnteresseerden nemen dus eerst contact op met mij.

Of met degene die er al het langst werkt, kom maar hier dus...

Infamous angel
Marianne schreef: ... Naast het marktconforme salaris (€ 7,33 bruto per uur) gaat er voor ieder uur dat je werkt een euro naar de vereniging. ...

Klinkt mij als een hongerloon. Ik heb in 3 verschillende callcentra gewerkt en die zaten allemaal boven de 10 euro per uur. Dus echt marktconform lijkt het me niet.